Офіційний веб-сайт
Наприклад, 14.11.2018
Наприклад, 14.11.2018
Для людей з вадами зору

НАЗК завершило повні перевірки е-декларацій щодо восьми посадовців та розпочинає – стосовно чотирьох

Національне агентство з питань запобігання корупції розпочне перевірки е-декларацій, поданих чотирма суб’єктами декларування, серед яких два Віце-прем’єр-міністри та Міністр. Рішення про це та про результати здійснення повної перевірки декларацій, поданих 8-ма суб’єктами декларування, прийняті під час засідання Національного агентства.

Національне агентство з питань запобігання корупції розпочне перевірки е-декларацій, поданих чотирма суб’єктами декларування, серед яких два Віце-прем’єр-міністри та Міністр. Рішення про це та про результати здійснення повної перевірки декларацій, поданих 8-ма суб’єктами декларування, прийняті під час засідання Національного агентства.

Відповідно до прийнятих рішень Національне агентство розпочне проведення повних перевірок електронних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, які були подані:

  1. Кириленком В'ячеславом Анатолійовичем, Віце-прем’єр-міністром України, в частині нових відомостей, отриманих від суб’єкта декларування, за 2015 рік (виправлена) та за 2016 рік.
  2. Кістіоном Володимиром Євсевійовичем, Віце-прем’єр-міністром України, в частині нових відомостей, отриманих від Пенсійного фонду України, за 2015 та 2016 роки.
  3. Мосійчуком Вадимом Адамовичем, Головою Державного агентства резерву України, за 2017 рік.
  4. Омеляном Володимиром Володимировичем, Міністром інфраструктури України, в частині нових відомостей, отриманих від Національного антикорупційного бюро України, за 2015 рік (виправлена).

Крім того, рішення про результати перевірок прийняті щодо е-декларацій, які були подані:

  1. Вороніним Богданом Вікторовичем, прокурором Іллічівської місцевої прокуратури Одеської області, за 2015 та 2016 роки (виявлені незначні порушення, які не тягнуть за собою адміністративну чи кримінальну відповідальність).
  2. Денісовою Людмилою Леонтіївною, народним депутатом України, за 2015, 2016 та 2017 роки (виявлено ознаки правопорушень, передбачених статтею 366-1 Кримінального кодексу України).
  3. Зінченко Юлією Федорівною, головним державним інспектором Головного управління Державної фіскальної служби в м. Києві, за 2016 рік (виявлено ознаки правопорушення, передбаченого статтею 366-1 Кримінального кодексу України). Зінченко Юлією Федорівною, заступником начальника відділу обліку платежів управління фінансування, бухгалтерського обліку та звітності Головного управління Державної фіскальної служби в м. Києві, за 2017 рік (виправленої) (виявлено ознаки правопорушення, передбаченого статтею 366-1 Кримінального кодексу України).
  4. Конобасом Максимом Петровичем, депутатом Київської міської ради, за 2016 рік (виправлена) (виявлено ознаки правопорушень, передбачених статтями 368-2 та 366-1 Кримінального кодексу України).
  5. Муляренком Олексієм Віталійовичем, головою Рівненської обласної державної адміністрації, за 2015 рік (виявлено ознаки правопорушення, передбаченого частиною четвертою статті 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення).
  6. Пакіжем Степаном Петровичем, директором Львівського міського комунального підприємства "Львівтеплоенерго", за 2016 рік (виявлено ознаки правопорушення, передбаченого статтею 366-1 Кримінального кодексу України).
  7. Телепеньком Анатолієм Дмитровичем, суддею Броварського міськрайонного суду Київської області, за 2016 рік (виявлені незначні порушення, які не тягнуть за собою адміністративну чи кримінальну відповідальність).
  8. Чернегою Романом Тарасовичем, Головою Державної служби України з питань праці, за 2015 та 2016 роки (виявлені незначні порушення, які не тягнуть за собою адміністративну чи кримінальну відповідальність).

Також продовжено термін повної перевірки е-декларацій на додаткові 30 календарних днів, поданих Головою Апеляційного суду Одеської області Колесніковим Григорієм Яковлевичем, за 2015, 2016 та 2017 роки.

Нагадаємо, що проведення повних перевірок розпочинається за інформацією, яка була отримана від фізичних чи юридичних осіб, державних органів влади в листах, зверненнях чи скаргах, у яких були наведені факти про можливе відображення у декларації недостовірних відомостей, котрі стосувались конкретного суб’єкта декларування та містили фактичні дані або твердження, що можуть бути перевірені.