Офіційний веб-сайт
Наприклад, 21.04.2019
Наприклад, 21.04.2019
Для людей з вадами зору

ТОП-порушення антикорупційного законодавства лютого 2019 року

На першому місці рейтингу, складеного прес-службою Національного агентства з питань запобігання корупції, обґрунтований висновок за результатами перевірки декларації за 2016 рік, поданої депутатом Хмельницької обласної ради Андрієм Гордійчуком. Національне агентство встановило декларування недостовірних відомостей на загальну суму понад 4 млн 64 тис. грн.

На першому місці рейтингу, складеного прес-службою Національного агентства з питань запобігання корупції, обґрунтований висновок за результатами перевірки декларації за 2016 рік, поданої депутатом Хмельницької обласної ради Андрієм Гордійчуком. Національне агентство встановило декларування недостовірних відомостей на загальну суму понад 4 млн 64 тис. грн.

Друге місце рейтингу посідає обґрунтований висновок за декларування завідомо недостовірних відомостей, складений стосовно депутата Житомирської міської ради Сергія Пидюри. За результатами перевірки декларації, поданої депутатом за 2016 рік встановлено недостовірні відомості на суму понад 2 млн 868 тис. грн.

Третє та четверте місця займають два обґрунтовані висновки, складені за результатами з’ясування достовірності задекларованих відомостей народними депутатами України Богданом Дубневичем та Євгенієм Мураєвим відповідно.

Національне агентство встановило декларування  Богданом Дубневичем за 2016 рік недостовірних відомостей на загальну суму понад 2 млн 858 тис. грн. За результатами перевірки декларації, поданої Євгенієм Мураєвим за 2015 рік, встановлено недостовірні відомості на суму понад 980 тис. грн.

Про встановлені порушення повідомлені Національне антикорупційне бюро та Нацполіція.

Завершує першу п’ятірку адмінпротокол за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів, складений стосовно народного депутата України Сергія Тарути.

Загалом у лютому 2019 року НАЗК зафіксувало 236 порушень антикорупційного законодавства.

Зазначаємо, що затвердження обґрунтованого висновку, направлення його до правоохоронних органів, а також складення протоколу і направлення його до суду не означає визнання особи винною у вчиненні правопорушення, а є підставою для здійснення досудового розслідування або провадження у справі про адмінправопорушення у судовому порядку відповідно.