НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Повідом про корупцію в НАЗК

ПОВІДОМИТИ ПРО ПОРУШЕННЯ ВИМОГ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ» ПРАЦІВНИКАМИ НАЗК

Для прийому повідомлень про вчинення протиправних дій чи бездіяльність працівниками Національного агентства створено захищену електронну поштову скриньку – anticor_v_nazk@nazk.gov.ua та окрему спеціальну телефонну лінію (044) 200-0878.

Зв’язок та розгляд повідомлень про корупцію в НАЗК здійснюється безпосередньо працівниками Управляння внутрішнього контролю Національного агентства.

Інформація у повідомленні має містити одну або декілька з таких ознак:

Факти про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) посадовими особами НАЗК, зокрема:

  • порушення обмежень щодо отримання подарунка, передбачені статтею 23 Закону;
  • запобігання та врегулювання конфлікту інтересів;
  • порушення встановлених Законом обмежень щодо одержання пільг, послуг і майна органами державної влади та органами місцевого самоврядування;
  • порушення вимог щодо обмеження спільної роботи близьких осіб, передбачені статтею 27 Закону;
  • порушення вимог стосовно обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, передбачені статтею 25 Закону;
  • недотримання актів законодавства з питань етичної поведінки;
  • порушення вимог фінансового контролю, передбаченого статтями 45-46, 48-52 Закону;
  • порушення, пов’язані з організацією роботи із запобігання і виявлення корупції;
  • порушення вимог проведення спеціальної перевірки, передбаченої статтею 56 Закону;

УВАГА! Письмові повідомлення підлягають розгляду за наявності таких реквізитів:

  • прізвища, ім’я, по батькові особи, яка ймовірно вчинила правопорушення, її посада в Національному агентстві;
  • тексту повідомлення, що містить інформацію про факти вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, іншого порушення Закону, яка може бути перевірена;
  • прізвища, ім’я, по батькові, адреси та підпису особи, яка надіслала повідомлення (автор повідомлення).

Звертаємо увагу, що повідомлення, які надходять через захищену електронну пошту Національного агентства, направляються з підписом у сканованому вигляді.

Режим роботи спеціальної телефонної лінії: понеділок – четвер: з 9 год до 18 год., п’ятниця: з 9 год. до 16 год. 45 хв. з щоденною перервою з 13 год. до 13 год. 45 хв.

контакт-центр
+38 (044) 200-06-94
працює з 9:00 до 18:00
Контакт-центр
Контакт-центр
Ми використовуємо cookie-файли, щоб отримати статистику, яка допомагає нам поліпшити персоналізацію сервісу для вас. Ви можете прочитати докладніше про cookie або змінити налаштування браузера. Продовжуючи користуватися сайтом без зміни налаштувань, ви даєте згоду на використання ваших cookie.