НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Найчастіші запитання

Відповіді на популярні питання декларування-2020

Національне агентство продовжує знайомити суб’єктів декларування з особливостями заповнення нової форми декларації.

В цьому відео ми дамо відповіді на найбільш поширені запитання, які виникли у суб’єктів декларування у перші тижні кампанії декларування 2020:

внесення унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;

заповнення інформації щодо отриманих доходів;

внесення відомостей про банківські та інші фінансові установи;

нагадаємо про строки подання різних видів декларацій,

а також повідомимо кому і як необхідно подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані.

Щодо внесення в декларацію унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі

При роботі з ЄДРДО

Поширені запитання при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (Реєстр)

Якщо Ви змінили Ваш кваліфікований електронний підпис (ЕЦП), будь ласка, скористайтесь кнопкою «Я змінив свій особистий ключ» та виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) у Реєстрі.
Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись
функцією “Я змінив свій особистий ключ”. У полі “Електронна адреса, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті” вкажіть електронну адресу, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті та натисніть кнопку «Вислати код відновлення». Зайдіть в поштову скриньку та знайдіть лист «Зміна кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) перейдіть за посиланням. Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) оберіть Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), оберіть файл особистого ключа та вкажіть пароль від нього, натисніть кнопку “Змінити кваліфікований електронний підпис (ЕЦП)”.

Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (спробуйте пізніше), будь ласка, перед повторним входом натисніть комбінацію клавіш Ctrl+F5 на клавіатурі.

Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений (24)), будь ласка, переконайтесь, що у полі “Пароль особистого ключа” вказано вірний пароль. Якщо Ви втратили пароль доступу до особистого ключа, будь ласка, зверніться до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг https://czo.gov.ua/ca-registry та отримайте новий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП) після чого виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) в Реєстрі, скориставшись функцією “Я змінив свій особистий ключ”.

Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (сертифікат не знайдено (51)), будь ласка, переконайтеся у правильності вибору кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), який Вам видав кваліфікований електронний підпис (ЕЦП), у полі “Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (АЦСК)” та повторно здійсніть вхід до Реєстру.

Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа (52)), будь ласка, зверніться до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг https://czo.gov.ua/ca-registry та отримайте новий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП) після чого виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) в Реєстрі, скориставшись функцією “Я змінив свій особистий ключ”

Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка при зчитуванні особистого ключа (Виникла помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом HTTP (5), будь ласка, вимкніть розширення Вашого браузера та змініть налаштування антивірусного програмного забезпечення для забезпечення можливості передачі запитів за протоколом HTTP (5).

Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка при автентифікації користувача (Помилка. Ви не підтвердили email), необхідно увійти до Вашої поштової скриньки, вказаної під час першої авторизації, відкрити лист «Підтвердження реєстрації | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ» та перейти за наведеним у листі посиланням. У разі, якщо Ви не знаходите лист у папці «Вхідні» Вашої поштової скриньки, перевірте папку «Спам».

Якщо при заповненні електронних документів Ви не можете перейти з першого до наступного розділу, будь ласка, скористайтеся останньою версією браузера Google Chrome.

Якщо при заповненні електронних документів у Вас не завантажується розділ або не зберігаються зміни у розділі, будь ласка, видаліть цей розділ за допомогою кнопки «видалити дані цього кроку» та заповніть його з початку.

Якщо у Вас невірно зазначено ПІБ або ІПН у вкладці«Мій профіль» персонального кабінету, будь ласка, отримайте новий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП) з вірно внесеними даними, звернувшись до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг https://czo.gov.ua/ca-registry після чого виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) в Реєстрі, скориставшись функцією “Я змінив свій особистий ключ”.

Якщо при заповненні електронних документів Ви не знаєте як вказати серію та номер свідоцтва про народження дитини, будь ласка, вкажіть серію та номер свідоцтва про народження у форматі «1-АА123456» без пробілу в полі «Серія та номер паспорта громадянина України або ID-картка або свідоцтво про народження».

Якщо при заповненні електронних документів Ви виявляєте помилку у кроках 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 «Зазначте право на цей об’єкт», будь ласка, заповніть розділ «ПРАВА НА ЦЕЙ ОБ’ЄКТ», натисніть копку «Додати» та натисніть кнопку «Зберегти об’єкт».

Якщо Ви не знаєте чи подано Вашу декларацію,  будь ласка, перевірте її наявність у публічній частині за посиланням    https://public.nazk.gov.ua, переконайтесь, що в особистому кабінеті вона має статус «Активна» та перевірте вкладку «Мої повідомлення» персонального кабінету. Щоб подати декларацію необхідно перевірити внесену інформацію та виконати такі дії:

  • натиснути кнопку «Зберегти чернетку»;
  • натиснути кнопку «Зберегти декларацію»;
  • обрати збережену чернетку та натиснути кнопку «Продовжити роботу»;
  • натиснути кнопку «Подати документ»;
  • підтвердити ознайомлення з передбаченою законодавством відповідальністю за подання недостовірних відомостей у декларації, поставивши відповідну позначку;
  • натиснути кнопку «Перейти на соторінку накладання кваліфікованого електронного підпису»;
  • натиснути кнопку «Подати декларацію».

Якщо на Вашу поштову скриньку не надходять повідомлення про збереження чернетки, подання декларації, зміну кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) у Реєстрі тощо, перевірте папку «Спам» Вашої поштової скриньки, перевірте правильність зазначення адреси електронної поштової скриньки у вкладці «Мій профіль» персонального кабінету, зверніться до адміністратора Вашої електронної поштової скриньки.

Якщо у Вас виникли питання при заповненні електронних документів, будь ласка, ознайомтесь з роз’ясненнями щодо заповнення електронних декларацій за посиланням  
https://nazk.gov.ua/uk/departament-perevirky-deklaratsij-ta-monitoryngu-sposobu-zhyttya/metodychni-rekomendatsiyi-sub-yektam-deklaruvannya/h

Якщо у Вас виникли питання технічного характеру, будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки, направивши лист на електронну поштову скриньку support@nazk.gov.ua, зазначивши при цьому назву помилки, Ваші ПІБ, ІПН, або зателефонуйте до служби технічної підтримки за номером +38(044)200-06-94.

Для ознайомлення з рекомендаціями при роботі з Реєстром, будь ласка, перейдіть за посиланням 
https://nazk.gov.ua/uk/departament-perevirky-deklaratsij-ta-monitoryngu-sposobu-zhyttya/rekomendatsiyi-pry-roboti-z-yedrd/

Що необхідно зробити декларанту

По-перше, перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

По-друге, перевірити термін дії та працездатність Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) для роботи з Реєстром. Для отримання інформації про термін дії кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) необхідно завантажити посилений сертифікат особистого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) з веб-сайту кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), в якому був отриманий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП). Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП). Якщо термін дії сертифікату сплинув, скористатись кваліфікованим електронним підписом (ЕЦП) неможливо, тому необхідно звернутись до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг https://czo.gov.ua/ca-registry та отримати новий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП).

Після отримання нового
кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) необхідно
необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись
функцією “Я змінив свій особистий ключ”. У полі “Електронна адреса, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті” вкажіть електронну адресу, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті та натисніть кнопку «Вислати код відновлення». Зайдіть в поштову скриньку та знайдіть лист «Зміна кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) перейдіть за посиланням. Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) оберіть Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), оберіть файл особистого ключа та вкажіть пароль від нього, натисніть кнопку “Змінити кваліфікований електронний підпис (ЕЦП)”.

Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд поданої заявки.
Заявки розглядаються адміністраторами системи Реєстру не пізніше наступного робочого дня після отримання такої заявки

 Радимо скористатись рекомендаціями щодо роботи з Реєстром та роз’ясненнями щодо заповнення форми е-декларації або ж відповідями на найчастіші запитання.

контакт-центр
+38 (044) 200-06-94
працює з 9:00 до 18:00
Контакт-центр
Контакт-центр
Ми використовуємо cookie-файли, щоб отримати статистику, яка допомагає нам поліпшити персоналізацію сервісу для вас. Ви можете прочитати докладніше про cookie або змінити налаштування браузера. Продовжуючи користуватися сайтом без зміни налаштувань, ви даєте згоду на використання ваших cookie.