Національне агентство з питань запобігання корупції направило до суду адмінпротоколи стосовно 4 суб’єктів декларування за порушення термінів подання декларацій та повідомлень про суттєві зміни у майновому стані, що виникли у зв’язку з отриманням заробітної плати або доходів від продажу майна.
Національне агентство встановило, що заступник начальника Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Микола Квасневський не подав до Єдиного державного реєстру декларацій повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, отримавши дохід у розмірі 636 тис. гривень від продажу квартири.
Складено 3 протоколи стосовно прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю управління нагляду у кримінальному провадженні прокуратури міста Києва Ірини Леби, яка не повідомила Національне агентство про суттєві зміни у майновому стані у зв’язку з отриманням доходу від продажу автомобіля MAZDA CX-7 2008 року випуску на суму 100 тис. гривень. Прокурор також несвоєчасно подала відповідні повідомлення після двох випадків отримання заробітної плати на суму понад 50 прожиткових мінімумів для працездатних осіб (96 тис. грн та 102 тис. грн).
Ще 2 протоколи складено стосовно директора державного підприємства «Карпатський експертно-технічний центр Держпраці» Олега Александровича, який двічі не подав до Реєстру декларацій повідомлення про суттєві зміни у майновому стані у зв’язку з отриманням заробітної плати на суму понад 110 тис. гривень.
Крім того, складено протокол стосовно Генерального консула України в Дюсельдорфі (Федеративна Республіка Німеччина) Владислава Єгорова, який із запізненням подав щорічну декларацію за 2018 рік.
Відповідальність за неподання чи несвоєчасне подання повідомлення про суттєві зміни у майновому стані передбачена частиною другою статті 172-6 КУпАП, а за несвоєчасне подання декларації – частиною першою цієї статті.
Складення протоколу і направлення його до суду не означає визнання особи винною у вчиненні правопорушення, а є підставою для провадження у справі про адміністративне правопорушення у судовому порядку.