НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
Запобігання та протидія корупції
Показники Національного агентства з 01.01.2020 р.
79
судових справ викривачів
супровід яких здійснює НАЗК
329
антикорупційних
програм перевірено
96
антикорупційних
експертиз проведено
6845
кількість осіб внесених
до реєстру корупціонерів
Детальний моніторинг діяльності

Завдяки модернізації для входу до Реєстру декларацій можна використовувати відразу декілька електронних підписів

Посилання скопійовано
Завдяки модернізації для входу до Реєстру декларацій можна використовувати відразу декілька електронних підписів

Завдяки модернізації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (Реєстр декларацій), яку Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) забезпечило у 2020 році, суб’єктам декларування більше не потрібно витрачати додатковий час для зміни кваліфікованого електронного підпису (КЕП). 

Адже зараз можливо використовувати декілька КЕП для входу до Реєстру за умови, якщо під час формування підписів не змінювалися ідентифікаційні дані декларанта. Серед таких даних: прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків. 

Якщо ваші ідентифікаційні дані у КЕП все ж таки змінилися, для входу до Реєстру декларацій достатньо виконати кілька простих кроків:

  1. Зайдіть на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористайтеся посиланням «Я змінив свій особистий ключ». 
  2. У полі «Електронна поштова скринька, зазначена в Реєстрі», вкажіть електронну адресу, зазначену у вашому персональному електронному кабінеті та натисніть кнопку «Вислати код для відновлення».
  3. Зайдіть у поштову скриньку та знайдіть лист «Зміна кваліфікованого електронного підпису (КЕП) у Єдиному державному реєстрі декларацій». Для зміни КЕП перейдіть за посиланням. 
  4. Перейшовши за посиланням, на сторінці зміни кваліфікованого електронного підпису оберіть кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП), новий особистий ключ, зазначте пароль від нього та натисніть кнопку «Змінити кваліфікований електронний підпис (КЕП)».

Що робити якщо змінилися не лише ідентифікаційні дані у КЕП, але і електронна поштова скринька?

У такій ситуації для того, щоб отримати доступ до персонального електронного кабінету в Реєстрі, скористайтеся кнопкою «Я змінив поштову скриньку». 

Після того, як ви натиснете кнопку, необхідно зробити такі прості дії:

  1. Напишіть контактний номер телефону зазначений у вашому персональному електронному кабінеті та натисніть кнопку «Змінити Email». 
  2. Вкажіть нову електронну адресу у полі «Нова поштова скринька» та натисніть кнопку «Змінити Email». 
  3. Зайдіть у поштову скриньку та знайдіть лист «Зміна електронної пошти у Єдиному державному реєстрі декларацій». Для зміни електронної пошти перейдіть за посиланням. 
  4. Перейшовши за посиланням, на сторінці зміни електронної поштової скриньки оберіть КНЕДП, особистий ключ, зазначте пароль від нього та натисніть кнопку «Змінити Email». 

Що робити, якщо після зміни КЕП при вході до Реєстру виникає помилка?

  • Помилка 24 — «Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений) (24)»

Потрібно перевірити чи правильний пароль вказаний у полі «Пароль особистого ключа».

Якщо ви втратили пароль доступу до особистого ключа, зверніться до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (https://czo.gov.ua/ca-registry) та отримайте новий КЕП. 

  • Помилка 51 – «Сертифікат не знайдено (51)»

Потрібно перевірити чи правильно ви обрали кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який вам видав кваліфікований електронний підпис (КЕП), у полі «Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг» та повторно здійснити вхід до Реєстру.

Зверніть увагу, що для коректного зчитування особистого ключа необхідно встановити на комп’ютері актуальну дату та час.

Якщо ж на екрані з’явилося повідомлення про помилку при зміні КЕП, зверніться до служби технічної підтримки НАЗК support@nazk.gov.ua.

Технічна підтримка працює з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.

 

Посилання скопійовано
Версія для друку

Останні новини

8
14 Травня 2021
47 звітів подали партії до НАЗК протягом квітня: складено 14 протоколів
14 Травня 2021
Чи може публічний службовець одночасно бути депутатом міської ради та займати посаду заступника міського голови?
12 Травня 2021
НАЗК уперше передасть до САП матеріали для конфіскації сумнівних активів посадовця — Голова НАЗК
Календар новин
Календар новин
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Повернутись
контакт-центр
+38 (044) 200-06-94
працює з 9:00 до 18:00
контакт-центр
контакт-центр
Ми використовуємо cookie-файли, щоб отримати статистику, яка допомагає нам поліпшити персоналізацію сервісу для вас. Ви можете прочитати докладніше про cookie або змінити налаштування браузера. Продовжуючи користуватися сайтом без зміни налаштувань, ви даєте згоду на використання ваших cookie.