НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

З початку кампанії декларування Контакт-центр НАЗК опрацював 6 500 звернень

11.02.2021
З початку кампанії декларування Контакт-центр НАЗК опрацював 6 500 звернень

З 1 січня 2021 року до Контакт-центру Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) надійшло 6 500 звернень від суб'єктів декларування та громадян, більшість з яких стосувалися заповнення декларацій.  

Окрім того, фахівці Контакт-центру можуть проконсультувати з будь-якого питання, що стосується компетенції НАЗК. 

Нагадуємо, що Контакт-центр має окрему лінію – канал для повідомлень про корупцію. Спеціалісти центру приймуть повідомлення від викривача або проконсультують, до якого органу потрібно звернутись.

Телефон Контакт-центру НАЗК +38(044)200–06–94. Контакт-центр працює в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00. Докладніше про те як отримати консультацію можливо прочитати за посиланням: https://bit.ly/3aMNhuP.  

***

Для нас важливо, щоб ви могли заповнити декларацію легко та швидко. Саме тому НАЗК забезпечує роботу спеціальних сервісів та інструментів. 

На сьогодні отримати роз’яснення щодо заповнення декларації також можна: 

  • звернувшись до уповноважених підрозділів/осіб з питань запобігання корупції у вашій установі. Їхні контакти можна знайти у розробленій НАЗК “Мапі уповноважених”: http://bit.ly/map_anticor; 
  • у пошуку за ключовим словом у базі знань НАЗК за посиланням: https://bit.ly/2LQ6QKf.
Також для суб’єктів декларування працює технічна підтримка за електронною адресою support@nazk.gov.ua.

З початку кампанії декларування Контакт-центр НАЗК опрацював 6 500 звернень
З початку кампанії декларування Контакт-центр НАЗК опрацював 6 500 звернень

Останні новини

23.04.2024
15:52
НАЗК у співпраці з ДБР виявило ознаки незаконного збагачення у посадовця Нацполіції на понад 14 млн грн
09:56
Від формування культури викривання до співпраці з викривачами: НАЗК провело навчання для уповноважених осіб ДПСУ
22.04.2024
18:02
Микола Корнелюк призначений заступником Голови НАЗК
19.04.2024
18:37
Антикорупційна комунікація: представники органів влади обговорили стан виконання Комунікаційної стратегії 
17:56
НАЗК спільно з Вищою школою публічного управління провели навчання для керівників категорії «А»
11:01
НАЗК сприяє місцевій владі Івано-Франківщини в мінімізації корупційних ризиків та розбудові доброчесності
18.04.2024
10:28
Новий функціонал ІСМ ДАП: де шукати статистичні дані про антикорупційну політику 
09:09
Тема корупції – у фокусі інформаційних операцій кремля проти України: результати дослідження дезінформаційних наративів 
09:05
Анонс НАЗК запрошує громадян надати пропозиції до проекту постанови «Про деякі питання створення та функціонування Реєстру прозорості»
17.04.2024
09:30
Українські підприємці переважно не толерують корупцію та позитивно ставляться до викривачів - дані соцдослідження 
16.04.2024
15:45
Конфлікт інтересів: за матеріалами НАЗК мера Кам’янця-Подільського визнано винним
14:29
Що відбувається з вашою декларацією після її подання?
15.04.2024
10:11
Виконання Державної антикорупційної програми за рік: в НАЗК презентовано результати громадського моніторингу 
11.04.2024
17:09
Голова НАЗК та парламентський комітет з антикорупційної політики обговорили виклики та пріоритети у сфері запобігання корупції 
10.04.2024
14:20
Анонс НАЗК і громадськість презентують результати виконання антикорупційних заходів
05.04.2024
09:17
НАЗК у березні розпочало 92 повні перевірки декларацій 
04.04.2024
14:48
Понад 220 політичних партій не подали звіти до НАЗК 
10:25
Конфлікт інтересів: березневі протоколи та судові рішення за матеріалами НАЗК
02.04.2024
12:12
Міноборони та Державний оператор тилу співпрацюватимуть з НАЗК для удосконалення системи оборонних закупівель
10:53
Здійснено моніторинг 376 нормативно-правових актів, виявлено корупційні ризики у п’яти з них: результати антикорупційної експертизи НАЗК за березень
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua