НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

НАЗК поповнило базу іноземних компонентів у зброї деталями російського ударного БПЛА «Ланцет»

09.02.2024

Система навігації, акумулятор, оптика, двигун та багато інших компонентів, з яких складається провідний російський ударний БПЛА «Ланцет», вироблені не в самій рф, а поставлені із-за кордону. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) поповнило Єдину базу іноземних компонентів у зброї  новими компонентами з російського БПЛА  «Ланцет».

Попри те, що українські військові вже неодноразово збивали ці безпілотники, вони продовжують нести загрозу як для цивільної інфраструктури, так і для наших військових на фронті. Ці дрони можуть знаходитись  в повітрі, відстежуючи ціль, а згодом стрімко атакувати її після отримання команди від оператора. Наприклад, для відстеження цілі «ланцетам» допомагає вбудована камера іноземного виробництва. 

БПЛА виробляє російська компанія ZALA Aero, що входить до “Концерну “Калашников”, який знаходиться під санкціями України та країн санкційноі коаліції. Втім, росія продовжує виробляти ці БПЛА, використовуючи в них іноземні компоненти. 

Іноземним технологіям та компонентам не місце в зброї агресорів. НАЗК регулярно оновлює Базу, щоби допомогти міжнародним партнерам зібрати достатню доказову базу та дослідити ланцюги постачання для притягнення співучасників цієї війни до відповідальності.

Раніше НАЗК вже доповнювало Базу деталями іноземного виробництва російських БПЛА «Supercam S350», «Гранат-4» та іранських «Shahed-136» і «Mohajer-6».

Докладніше про проект «Іноземні компоненти у зброї» тут.

Нагадаємо, що роль НАЗК у санкційній політиці визначена в Дорожній карті індивідуальних санкцій, розробленій Стенфордською міжнародною робочою групою з російських санкцій. Зокрема, НАЗК ідентифікує компанії, що постачають електронні компоненти в рф.

Останні новини

31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
14:00
Україна та Молдова поглиблюють співпрацю у сфері запобігання корупції: НАЗК та ANI підписали меморандум про співпрацю
23.10.2025
16:46
Повні перевірки декларації: до суду скеровано обвинувальний акт стосовно депутата Житомирської міської ради
15:43
НАЗК запрошує до обговорення підрозділів проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 рр. щодо протидії корупційним правопорушенням і ефективності антикорупційних інституцій
22.10.2025
18:29
Повні перевірки декларацій: Первомайському міському голові повідомили про підозру за недостовірне декларування
16:30
Реформа МСЕК: НАЗК закликає до подальшого удосконалення процедури встановлення інвалідності
13:00
НАЗК проводить набір на три вакансії: підрозділи документообігу, HR і антикорполітики
21.10.2025
16:45
Технічні роботи в Реєстрі декларацій, Реєстрі прозорості і Порталі повідомлень викривачів: 21-22 жовтня буде обмежений доступ
10:16
«Викривачі корупції в Україні: успіхи та виклики»: запрошуємо до участі у п’ятій щорічній конференції
20.10.2025
17:32
НАЗК запрошує долучитися до Форуму доброчесності громад 2025
14:27
Антикорупційний комплаєнс – базова вимога для бізнесу, який бере участь у публічних закупівлях чи залучає іноземні інвестиції: Голова НАЗК на CSPF-2025
10:39
Чим відрізняється конфлікт інтересів під час лобіювання від конфлікту інтересів посадовця
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua