НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Звернення громадян

Подати звернення до НАЗК

Громадяни України мають право звернутися, зокрема, до органів державної влади, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Під зверненнями громадян розуміються викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Звернення (пропозицію (зауваження), заяву (клопотання), скаргу) можна подати:

  • заповнивши форму звернення, розташовану нижче;
  • письмово на поштову адресу НАЗК: бульвар Дружби народів, 28, м. Київ, 01103;
  • письмово, опустивши запит у скриньку, розміщену в холі будівлі НАЗК;
  • на e-mail: info@nazk.gov.ua;
  • усно під час особистого прийому у керівництва;
  • за телефоном: +38 (044) 200-06-94 (в робочі дні з 9:00 до 18:00).

* Дата звернення

* Прикріпити сканований лист звернення з підписом (лише pdf)

Прикріпити додаток до звернення (лише pdf)

* - Поля обов’язкові для заповнення.
** - Звернення, які надходять через офіційний веб-сайт, загальну електронну пошту Національного агентства, направляються з підписом у сканованому вигляді.

контакт-центр
+38 (044) 200-06-94
працює з 9:00 до 18:00
Контакт-центр
Контакт-центр
Ми використовуємо cookie-файли, щоб отримати статистику, яка допомагає нам поліпшити персоналізацію сервісу для вас. Ви можете прочитати докладніше про cookie або змінити налаштування браузера. Продовжуючи користуватися сайтом без зміни налаштувань, ви даєте згоду на використання ваших cookie.