НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Як розповідати про антикорупцію та доброчесність цікаво й зрозуміло: громади вчилися мистецтву ефективних комунікацій

20.08.2024

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) спільно з партнерами організувало тренінг зі стратегічних комунікацій для представників органів місцевого самоврядування (ОМС) в межах Форуму доброчесності громад. 

Учасники заходу з 13-ти територіальних громад тренувалися комунікувати доброчесні практики, запроваджені місцевою владою у сферах забезпечення прозорих закупівель, антикорупційної оцінки планів відновлення, залучення громадськості до прийняття рішень, розвитку волонтерства тощо. 

Для висвітлення реалізованих ініціатив та донесення їх важливості для громадян представники громад навчалися коректній структурі та правилам стратегічної комунікації, способам креативного інформаційного оформлення втілених практик, взаємодії з медіа та антикризовій комунікації. Тренінги на ці теми провели фахівчині з комунікацій, Іветта Делікатна та Уляна Колодій, радіоведучий, медіааналітик Сергій Стуканов та радниця міського голови м. Шепетівка з питань комунікацій і звʼязків із громадськістю Ольга Петрова.

Спікери наголосили на необхідності переходу від авторитарної комунікаційної парадигми, яка передбачає односторонній монолог влади, до двосторонньої взаємодії, під час якої влада відверто комунікує з громадою та отримує зворотній зв’язок. Від цього залежить довіра до місцевих посадовців та, як наслідок, підтримка населенням їх рішень та ініціатив. Тренери також зосередились на шляхах якісного інформування мешканців громад про місцеві досягнення і проблеми та використанні для цього сучасних комунікаційних платформ в умовах обмеженої спроможності ОМС. 

“Безпосередній комфорт, добробут і безпека людей створюються на місцях. Попри війну, за відсутності належного фінансування і дефіциту кадрів громади розвиваються і створюють нові доброчесні практики врядування. Проте суспільство, втомлене війною і роздратоване корупційними випадками, часто не помічає позитивних здобутків. Відкрита і чесна комунікація здатна зарадити поглибленню цієї прірви. Але одними лише комунікаційними зусиллями, без реальних змін, сформувати образ доброчесної громади неможливо. Щоб побудувати ефективну комунікацію, влада має дійсно ефективно працювати. Аби виглядати привабливо в очах мешканців, медіа та потенційних інвесторів, треба бути такими насправді”, - зазначила керівниця комунікацій НАЗК Олена Конопля. 

Окрему увагу під час тренінгу було приділено антикризовим комунікаціям, оскільки наразі громади зіштовхуються зі значними викликами, пов’язаними з відбудовою, допомогою внутрішньо переміщеним особам, наслідками обстрілів енергетичних та інфрастурктурних об’єктів, необхідністю підтримки родин полеглих військових та іншими проблемами. Матеріали тренерів на ці теми базувалися на реальних прикладах комунікації ОМС. 

Здобуті знання та практичні вміння представники громад використали під час Форуму доброчесності громад, де презентували свої реалізовані проєкти

Навчання організовано у партнерстві з проєктом “RMTeam International” за підтримки «U-LEAD with Europe». 


Останні новини

19.12.2025
17:48
Зміна статусу суб’єкта лобіювання: порядок і підстави
14:34
Верховна Рада України ухвалила Закон України «Про академічну доброчесність»
12:00
Моніторинг способу життя: ДБР повідомило про підозру в незаконному збагаченні на 13 млн грн посадовцю ДСНС Запорізької області
18.12.2025
17:23
В НАЗК відбулася низка заходів, присвячених впровадженню міжнародних стандартів у сфері безпеки та оборони
14:46
Інтеграція антикорупційних механізмів у стратегію післявоєнного відновлення є ключовою умовою стійкості України — Голова НАЗК
12:59
НАЗК приєдналось до зобов’язань із забезпечення прозорості та участі громадськості у виконанні положень Конвенції ООН проти корупції
17.12.2025
15:48
Йоакім Френдін: НАТО готове до подальшої співпраці з Україною та залучення необхідних ресурсів для розбудови доброчесності в секторі оборони
15:00
Незадекларовані елітні авто: посадовиця ГУ ДПС у Черкаській області отримала підозру за матеріалами НАЗК
12:42
Антикорупційна експертиза: НАЗК здійснило моніторинг майже 400 актів та надало 10 рекомендацій для усунення корупції
16.12.2025
17:58
Повні перевірки декларацій у листопаді: НАЗК виявило порушення на понад 184 млн грн
16:52
НАЗК запрошує до обговорення підрозділу проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 роки, присвяченого проблемам адвокатури та правничої допомоги
14:29
Голова НАЗК виступив на Антикорупційній конференції ООН та закликав держави інвестувати в системи, які вимірюють доброчесність
15.12.2025
19:00
НАЗК запрошує до обговорення підрозділу проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 роки, присвяченого проблемам будівництва
18:05
НАЗК запрошує до обговорення підрозділу проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 роки, присвяченого проблемам відновлення
17:16
НАЗК завершило десятий щоквартальний моніторинг стану виконання заходів ДАП: ключові статистичні дані
15:00
Проголосували «за» своє преміювання та встановлення надбавки: суд оштрафував голову Броварської районної ради та його заступника
13:30
COSP11: НАЗК запрошує взяти участь у заході «Стійкість України: боротьба з корупцією для післявоєнного відновлення»
13:00
НАЗК проводить опитування для подальшої підготовки рекомендаційних роз’яснень у сфері лобіювання
12.12.2025
18:44
НАЗК запрошує до обговорення підрозділу проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 роки, присвяченого проблемам надрокористування
16:29
НАЗК відзначило десять кращих практик антикорупційної діяльності органів влади та установ
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua