НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Як розповідати про антикорупцію та доброчесність цікаво й зрозуміло: громади вчилися мистецтву ефективних комунікацій

20.08.2024

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) спільно з партнерами організувало тренінг зі стратегічних комунікацій для представників органів місцевого самоврядування (ОМС) в межах Форуму доброчесності громад. 

Учасники заходу з 13-ти територіальних громад тренувалися комунікувати доброчесні практики, запроваджені місцевою владою у сферах забезпечення прозорих закупівель, антикорупційної оцінки планів відновлення, залучення громадськості до прийняття рішень, розвитку волонтерства тощо. 

Для висвітлення реалізованих ініціатив та донесення їх важливості для громадян представники громад навчалися коректній структурі та правилам стратегічної комунікації, способам креативного інформаційного оформлення втілених практик, взаємодії з медіа та антикризовій комунікації. Тренінги на ці теми провели фахівчині з комунікацій, Іветта Делікатна та Уляна Колодій, радіоведучий, медіааналітик Сергій Стуканов та радниця міського голови м. Шепетівка з питань комунікацій і звʼязків із громадськістю Ольга Петрова.

Спікери наголосили на необхідності переходу від авторитарної комунікаційної парадигми, яка передбачає односторонній монолог влади, до двосторонньої взаємодії, під час якої влада відверто комунікує з громадою та отримує зворотній зв’язок. Від цього залежить довіра до місцевих посадовців та, як наслідок, підтримка населенням їх рішень та ініціатив. Тренери також зосередились на шляхах якісного інформування мешканців громад про місцеві досягнення і проблеми та використанні для цього сучасних комунікаційних платформ в умовах обмеженої спроможності ОМС. 

“Безпосередній комфорт, добробут і безпека людей створюються на місцях. Попри війну, за відсутності належного фінансування і дефіциту кадрів громади розвиваються і створюють нові доброчесні практики врядування. Проте суспільство, втомлене війною і роздратоване корупційними випадками, часто не помічає позитивних здобутків. Відкрита і чесна комунікація здатна зарадити поглибленню цієї прірви. Але одними лише комунікаційними зусиллями, без реальних змін, сформувати образ доброчесної громади неможливо. Щоб побудувати ефективну комунікацію, влада має дійсно ефективно працювати. Аби виглядати привабливо в очах мешканців, медіа та потенційних інвесторів, треба бути такими насправді”, - зазначила керівниця комунікацій НАЗК Олена Конопля. 

Окрему увагу під час тренінгу було приділено антикризовим комунікаціям, оскільки наразі громади зіштовхуються зі значними викликами, пов’язаними з відбудовою, допомогою внутрішньо переміщеним особам, наслідками обстрілів енергетичних та інфрастурктурних об’єктів, необхідністю підтримки родин полеглих військових та іншими проблемами. Матеріали тренерів на ці теми базувалися на реальних прикладах комунікації ОМС. 

Здобуті знання та практичні вміння представники громад використали під час Форуму доброчесності громад, де презентували свої реалізовані проєкти

Навчання організовано у партнерстві з проєктом “RMTeam International” за підтримки «U-LEAD with Europe». 


Останні новини

03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
14:00
Україна та Молдова поглиблюють співпрацю у сфері запобігання корупції: НАЗК та ANI підписали меморандум про співпрацю
23.10.2025
16:46
Повні перевірки декларації: до суду скеровано обвинувальний акт стосовно депутата Житомирської міської ради
15:43
НАЗК запрошує до обговорення підрозділів проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 рр. щодо протидії корупційним правопорушенням і ефективності антикорупційних інституцій
22.10.2025
18:29
Повні перевірки декларацій: Первомайському міському голові повідомили про підозру за недостовірне декларування
16:30
Реформа МСЕК: НАЗК закликає до подальшого удосконалення процедури встановлення інвалідності
13:00
НАЗК проводить набір на три вакансії: підрозділи документообігу, HR і антикорполітики
21.10.2025
16:45
Технічні роботи в Реєстрі декларацій, Реєстрі прозорості і Порталі повідомлень викривачів: 21-22 жовтня буде обмежений доступ
10:16
«Викривачі корупції в Україні: успіхи та виклики»: запрошуємо до участі у п’ятій щорічній конференції
20.10.2025
17:32
НАЗК запрошує долучитися до Форуму доброчесності громад 2025
14:27
Антикорупційний комплаєнс – базова вимога для бізнесу, який бере участь у публічних закупівлях чи залучає іноземні інвестиції: Голова НАЗК на CSPF-2025
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua