НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Як розповідати про антикорупцію та доброчесність цікаво й зрозуміло: громади вчилися мистецтву ефективних комунікацій

20.08.2024

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) спільно з партнерами організувало тренінг зі стратегічних комунікацій для представників органів місцевого самоврядування (ОМС) в межах Форуму доброчесності громад. 

Учасники заходу з 13-ти територіальних громад тренувалися комунікувати доброчесні практики, запроваджені місцевою владою у сферах забезпечення прозорих закупівель, антикорупційної оцінки планів відновлення, залучення громадськості до прийняття рішень, розвитку волонтерства тощо. 

Для висвітлення реалізованих ініціатив та донесення їх важливості для громадян представники громад навчалися коректній структурі та правилам стратегічної комунікації, способам креативного інформаційного оформлення втілених практик, взаємодії з медіа та антикризовій комунікації. Тренінги на ці теми провели фахівчині з комунікацій, Іветта Делікатна та Уляна Колодій, радіоведучий, медіааналітик Сергій Стуканов та радниця міського голови м. Шепетівка з питань комунікацій і звʼязків із громадськістю Ольга Петрова.

Спікери наголосили на необхідності переходу від авторитарної комунікаційної парадигми, яка передбачає односторонній монолог влади, до двосторонньої взаємодії, під час якої влада відверто комунікує з громадою та отримує зворотній зв’язок. Від цього залежить довіра до місцевих посадовців та, як наслідок, підтримка населенням їх рішень та ініціатив. Тренери також зосередились на шляхах якісного інформування мешканців громад про місцеві досягнення і проблеми та використанні для цього сучасних комунікаційних платформ в умовах обмеженої спроможності ОМС. 

“Безпосередній комфорт, добробут і безпека людей створюються на місцях. Попри війну, за відсутності належного фінансування і дефіциту кадрів громади розвиваються і створюють нові доброчесні практики врядування. Проте суспільство, втомлене війною і роздратоване корупційними випадками, часто не помічає позитивних здобутків. Відкрита і чесна комунікація здатна зарадити поглибленню цієї прірви. Але одними лише комунікаційними зусиллями, без реальних змін, сформувати образ доброчесної громади неможливо. Щоб побудувати ефективну комунікацію, влада має дійсно ефективно працювати. Аби виглядати привабливо в очах мешканців, медіа та потенційних інвесторів, треба бути такими насправді”, - зазначила керівниця комунікацій НАЗК Олена Конопля. 

Окрему увагу під час тренінгу було приділено антикризовим комунікаціям, оскільки наразі громади зіштовхуються зі значними викликами, пов’язаними з відбудовою, допомогою внутрішньо переміщеним особам, наслідками обстрілів енергетичних та інфрастурктурних об’єктів, необхідністю підтримки родин полеглих військових та іншими проблемами. Матеріали тренерів на ці теми базувалися на реальних прикладах комунікації ОМС. 

Здобуті знання та практичні вміння представники громад використали під час Форуму доброчесності громад, де презентували свої реалізовані проєкти

Навчання організовано у партнерстві з проєктом “RMTeam International” за підтримки «U-LEAD with Europe». 


Останні новини

13.06.2025
17:01
Мінекономіки на основі рекомендацій НАЗК усунуло корупційні ризики в регулюванні питань надання грантів бізнесу
12.06.2025
17:45
Повні перевірки декларацій за травень: НАЗК виявило порушення на майже 518 млн грн
16:52
Секторальний аналіз корупційних ризиків як основа майбутніх реформ: результати засідання Керівного комітету швейцарсько-українського проєкту «Надання підтримки України в боротьбі з корупцією та поверненні активів»
13:45
НАЗК врегулювало порядок видалення декларацій «кандидата на посаду»
09:45
Половина опитаних декларантів оцінюють взаємодію з Реєстром декларацій на найвищий бал — дослідження
11.06.2025
11:15
Заходи фінансового контролю НАЗК спонукають службовців добровільно сплачувати податки
10.06.2025
15:15
Органи сектору безпеки та оборони, НАЗК та керівництво Програми НАТО з розбудови доброчесності узгодили подальше впровадження рекомендацій Альянсу
14:11
21 квартира, паркомісця та автомобілі: експравоохоронець - адвокат отримав підозру за матеріалами НАЗК
13:00
Цифровізація, партисипація й чіткі закони: заступник Голови НАЗК про антикорупційні запобіжники у відбудові
09.06.2025
14:00
12 млн грн незаконних активів: експосадовець Командування сил логістики ЗСУ отримав підозру за матеріалами НАЗК
12:15
Нові антикорупційні запобіжники у земельних відносинах, оподаткуванні та академічній доброчесності: виконання ДАП у першому кварталі
10:00
Понад вісім млн грн можуть стягнути з чернігівського податківця за матеріалами НАЗК і ДБР
06.06.2025
14:39
Лобіювання в Україні: триває розробка Реєстру прозорості
14:00
Цивільна конфіскація: понад 5,6 млн грн можуть стягнути з ексголови райради Рівненщини за матеріалами НАЗК та ДБР
12:53
Міносвіти затвердило посібник для керівників шкіл «Освітній навігатор»
05.06.2025
16:15
Запрошуємо до команди НАЗК керівника Управління антикорупційної політики
15:30
Кількість судових рішень на користь викривачів зросла на 56% - аналіз НАЗК
14:15
Конфлікт інтересів: нові протоколи, обґрунтовані висновки та приписи за травень 2025 року
04.06.2025
15:30
Повні перевірки декларацій: НАЗК встановило недостовірні відомості на 2,6 млн грн в декларації судді з Дніпра
14:53
Антикорупційний та економічний ефект від впровадження цифрових послуг у будівництві склав понад 20 млрд грн
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua