Про НАЗК
- Результати діяльності НАЗК
- Візія, місія та цінності НАЗК
- Керівництво
- Повноваження, антикорупційні програми, плани та звіти
- Кар'єра в НАЗК
- Можливості для ветеранів та ветеранок
- Структура НАЗК
- Міжнародна співпраця
- Цифрова трансформація
- Нормативно-правові акти
- Документи
- Запобігання корупції в НАЗК
- Внутрішній аудит
Доброчесність та запобігання корупції
- Про доброчесність та запобігання корупції
- Доброчесність у секторі безпеки та оборони
- Стратегічний аналіз корупційних ризиків
- Антикорупційна експертиза
- Антикорупційні програми
- Лідери змін
- Уповноважені
- Викривачі корупції
- Перевірки організації роботи
- Реєстр порушників
- Нормативно-правові акти
- Стандарти доброчесності
Декларування
Запобігання політичній корупції
Антикорупційна політика
Конфлікт інтересів
Для громадян
Консультації з громадськістю
Картка проєкту
Проєкт Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо уникнення зловживань замовників при оприлюдненні інформації та щодо прав учасників закупівель», реєстраційний № 4231 від 19.10.2020 | Ініціатор законопроєкту: Радіна А. О. | Мета проєкту Закону – уникнення замовниками зловживань при оприлюдненні договору про закупівлю та додатків до нього, а також надання учаснику під час розгляду скарг на рішення замовника про визнання його переможцем закупівлі (допущення його до аукціону) ефективних інструментів самостійного захисту своїх прав та інтересів. |
Резюме антикорупційної експертизи
Проектом Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо уникнення зловживань замовників при оприлюдненні інформації та щодо прав учасників закупівель» (далі – проєкт Закону) передбачено внесення змін до п. 10 ч. 1 ст. 10 та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно: встановлення обов'язку замовника у випадку закупівлі робіт (послуг) з ремонту (будівництва) оприлюднювати всю кошторисну документацію; надання учаснику, визначеного рішенням замовника переможцем (допущеного рішенням замовника до аукціону) (далі – учасник), якщо таке рішення оскаржується суб’єктом оскарження, права брати участь у розгляді скарги; надання учаснику нарівні з суб’єктом оскарження та замовником права надавати висновки експертів і спеціалістів, які володіють спеціальними знаннями; надання учаснику нарівні з суб’єктом оскарження та замовником права надавати матеріали, які вони вважають необхідними долучити до розгляду скарги. У зв’язку з тим, що здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад належить до сфер з високим рівнем корупційних ризиків, Національним агентством проведено антикорупційну експертизу проєкту Закону. За результатами проведеної антикорупційної експертизи Національним агентством корупціогенних факторів у положеннях проєкту Закону не виявлено. Висновок: проєкт Закону не містить корупціогенних факторів. Голова Національного агентства з питань запобігання корупції Олександр НОВІКОВ