Про НАЗК
Доброчесність та запобігання корупції
- Про доброчесність та запобігання корупції
- Доброчесність у секторі безпеки та оборони
- Стратегічний аналіз корупційних ризиків
- Антикорупційна експертиза
- Антикорупційні програми
- Уповноважені
- Викривачі корупції
- Перевірки організації роботи
- Реєстр порушників
- Нормативно-правова база
- Стандарти доброчесності
Декларування
Запобігання політичній корупції
Антикорупційна політика
Конфлікт інтересів
Для громадян
Консультації з громадськістю

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) підготувало роз’яснення, яке допоможе зрозуміти, коли державні органи та органи місцевого самоврядування можуть отримувати послуги з розміщення соціальної реклами.
Для висвітлення своєї діяльності державний орган може стати замовником послуг реклами на платній основі, у тому числі соціальної.
Скористатися послугами соціальної реклами безкоштовно можна лише за наступних умов:
- надавати послуги з виготовлення та розповсюдження соціальної реклами на безоплатній основі можуть лише ЗМІ та розповсюджувачі реклами, діяльність яких повністю або частково фінансусться з державного або місцевих бюджетів, i лише щодо соціальної реклами;
- реклама буде вважатися соціальною тільки за наявності двох складових в поширеній інформації: (1) спрямування на досягнення суспільно корисних цілей та (або) популяризацію загальнолюдських цінностей; (2) відсутність мети отримання прибутку;
- cоціальна реклама не повинна бути спрямована на популяризацію діяльності самого органу, містити посилання на його логотипи, офіційну назву, використовувати державні символи чи інші згадки цього органу.

