НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Контакт-центр НАЗК тимчасово не приймає дзвінки

Контакт-центр НАЗК тимчасово не приймає дзвінки

Контакт-центр Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК)  з технічних причин працює в обмеженому режимі. НАЗК тимчасово не проводить консультації телефоном. 

Слідкуйте за повідомленнями про відновлення телефонних консультацій на офіційних ресурсах Агентства.

Ми якнайшвидше відповімо на всі ваші запитання через:

  • електронну пошту support@nazk.gov.ua;
  • чат «допомога онлайн» у Реєстрі декларацій.
Якщо ви хочете повідомити про корупцію, можна зробити це на нашому сайті https://nazk.gov.ua/uk/povidomyty-pro-koruptsiyu/

Відповіді на найпоширеніші питання є в Базі знань НАЗК: (https://wiki.nazk.gov.ua/), де за ключовими словами можна знайти все, що вам потрібно.

 

Контакт-центр НАЗК тимчасово не приймає дзвінки
Контакт-центр НАЗК тимчасово не приймає дзвінки
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua