НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Контакт-центр НАЗК тимчасово не приймає дзвінки. Оновлення: з 16:45 телефонну лінію відновлено

Контакт-центр Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) з технічних причин не приймає дзвінки. Про відновлення роботи повідомимо додатково.

Отримати консультацію можна за електронною поштою support@nazk.gov.ua.

Якщо ви хочете повідомити про корупцію, це можна зробити через Єдиний портал повідомлень викривачів або на нашому сайті

Відповіді на найпоширеніші питання є в Базі знань НАЗК, де працює пошук за ключовими словами. Також нагадуємо, що отримати консультацію можна в уповноваженого підрозділу (особи) з питань запобігання та виявлення корупції, утвореного (визначеної) відповідно до ст. 13-1 Закону (в установі, де ви працюєте, або органі, до сфери управління/підпорядкування якого належить установа), а також направивши офіційного листа на електронну пошту info@nazk.gov.ua

Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua