Про НАЗК
Доброчесність та запобігання корупції
- Про доброчесність та запобігання корупції
- Доброчесність у секторі безпеки та оборони
- Стратегічний аналіз корупційних ризиків
- Антикорупційна експертиза
- Антикорупційні програми
- Уповноважені
- Викривачі корупції
- Перевірки організації роботи
- Реєстр порушників
- Нормативно-правова база
- Стандарти доброчесності
Декларування
Запобігання політичній корупції
Антикорупційна політика
Конфлікт інтересів
Для громадян
Консультації з громадськістю

31 січня 2024 року спливає строк подання публічними службовцями декларацій за 2021 та 2022 звітні періоди. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) очікує збільшення кількості подання декларацій в останні дні січня.
Розуміючи це, НАЗК продовжує роботу “гарячої лінії”. Фахівці контакт-центру надаватимуть консультації додатково: у суботу та неділю, 27 та 28 січня, з 10:00 до 17:00, а також 31 січня з 09:00 до 22:00.
Телефон контакт-центру НАЗК +38 (044) 200 06 94.
У зв’язку з великою кількістю звернень очікування з'єднання зі спеціалістом може тривати понад 10 хвилин, а у випадку використання всіх телефонних ліній з’єднання може не відбутися. Тому НАЗК рекомендує користуватись роз’ясненнями у Базі знань НАЗК або у форматі посібника, а також звертатись до уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції за місцем вашої роботи.
Нагадаємо, НАЗК визначило найпоширеніші порушення, яких допускаються декларанти при заповненні декларацій.
Крім того, Національне агентство постійно працює над вдосконаленням та полегшенням процесу заповнення декларації, тому розробило в Реєстрі декларацій спеціальну функцію «Дані для декларації», яка дозволить спростити процес заповнення декларації та уникнути помилок.
Також задля коректного заповнення декларації ви можете скористатися нашими відеоінструкціями.