В перший день роботи багатоканальної «гарячої лінії» фахівці Національного агентства надали суб’єктам декларування 371 консультацію з питань заповнення декларацій та технічних питань, що виникають при роботі з Реєстром декларацій.
Так, понад 200 консультацій надано з конкретних питань заповнення декларацій. Найбільше з них стосувалося заповнення поля «Джерело доходу» розділу 11 «Доходи у тому числі подарунки» декларації. Поширеною помилкою суб’єктів декларування є зазначення самого себе джерелом доходу.
Національне агентство повідомляє, що у полі «Джерело доходу» зазначається інформація про те, від кого суб’єкт декларування або член його сім’ї отримав дохід – юридична або фізична особа. Суб’єкт декларування може зазначити у цьому полі себе лише у випадку, якщо він отримав дохід від власної підприємницької діяльності як фізичної особи-підприємця.
Одним із найчастіших питань технічних характеру, з яким звертаються на «гарячу лінію», є зміна електронної поштової скриньки в Реєстрі декларацій (наприклад, у випадку втрати доступу, пароля, блокування тощо).
Тож у разі, якщо Ви змінили електронну поштову скриньку, треба:
- авторизуватися в Реєстрі декларацій: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного кваліфікованого електронного підпису (КЕП), перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail»;
- після надходження на нову поштову скриньку листа «Зміна E-mail | Єдиний державний реєстр декларацій» перейти за вказаним посиланням, повторно здійснити вхід у Ваш персональний кабінет та перевірити вкладку «Мій профіль».
Звертаємо увагу, що у полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.
Важливо! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті в Реєстрі не потрібно отримувати новий КЕП.
З цих та інших технічних питань Ви також можете звернутись до служби технічної підтримки: support@nazk.gov.ua.
Багатоканальна «гаряча лінія» для допомоги суб’єктам декларування розпочала роботу вчора за телефоном: +38 (044) 200-06-94. До 1 квітня цього року фахівці НАЗК надаватимуть консультації з понеділка до п’ятниці з 9:00 до 18:00, без перерви.