НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Як розповідати про антикорупцію та доброчесність цікаво й зрозуміло: громади вчилися мистецтву ефективних комунікацій

20.08.2024

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) спільно з партнерами організувало тренінг зі стратегічних комунікацій для представників органів місцевого самоврядування (ОМС) в межах Форуму доброчесності громад. 

Учасники заходу з 13-ти територіальних громад тренувалися комунікувати доброчесні практики, запроваджені місцевою владою у сферах забезпечення прозорих закупівель, антикорупційної оцінки планів відновлення, залучення громадськості до прийняття рішень, розвитку волонтерства тощо. 

Для висвітлення реалізованих ініціатив та донесення їх важливості для громадян представники громад навчалися коректній структурі та правилам стратегічної комунікації, способам креативного інформаційного оформлення втілених практик, взаємодії з медіа та антикризовій комунікації. Тренінги на ці теми провели фахівчині з комунікацій, Іветта Делікатна та Уляна Колодій, радіоведучий, медіааналітик Сергій Стуканов та радниця міського голови м. Шепетівка з питань комунікацій і звʼязків із громадськістю Ольга Петрова.

Спікери наголосили на необхідності переходу від авторитарної комунікаційної парадигми, яка передбачає односторонній монолог влади, до двосторонньої взаємодії, під час якої влада відверто комунікує з громадою та отримує зворотній зв’язок. Від цього залежить довіра до місцевих посадовців та, як наслідок, підтримка населенням їх рішень та ініціатив. Тренери також зосередились на шляхах якісного інформування мешканців громад про місцеві досягнення і проблеми та використанні для цього сучасних комунікаційних платформ в умовах обмеженої спроможності ОМС. 

“Безпосередній комфорт, добробут і безпека людей створюються на місцях. Попри війну, за відсутності належного фінансування і дефіциту кадрів громади розвиваються і створюють нові доброчесні практики врядування. Проте суспільство, втомлене війною і роздратоване корупційними випадками, часто не помічає позитивних здобутків. Відкрита і чесна комунікація здатна зарадити поглибленню цієї прірви. Але одними лише комунікаційними зусиллями, без реальних змін, сформувати образ доброчесної громади неможливо. Щоб побудувати ефективну комунікацію, влада має дійсно ефективно працювати. Аби виглядати привабливо в очах мешканців, медіа та потенційних інвесторів, треба бути такими насправді”, - зазначила керівниця комунікацій НАЗК Олена Конопля. 

Окрему увагу під час тренінгу було приділено антикризовим комунікаціям, оскільки наразі громади зіштовхуються зі значними викликами, пов’язаними з відбудовою, допомогою внутрішньо переміщеним особам, наслідками обстрілів енергетичних та інфрастурктурних об’єктів, необхідністю підтримки родин полеглих військових та іншими проблемами. Матеріали тренерів на ці теми базувалися на реальних прикладах комунікації ОМС. 

Здобуті знання та практичні вміння представники громад використали під час Форуму доброчесності громад, де презентували свої реалізовані проєкти

Навчання організовано у партнерстві з проєктом “RMTeam International” за підтримки «U-LEAD with Europe». 


Останні новини

13.09.2024
09:21
Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані: хто та за яких умов має його подавати?
11.09.2024
11:21
Виявляти сховані за кордоном активи стане простіше: НАЗК приєдналось до мережевої платформи Європолу SIENA
10.09.2024
15:36
Порушень на 761,6 млн грн виявлено за результатами 94 завершених повних перевірок декларацій у серпні
11:20
Понад 40% повідомлень про корупцію та боротьбу з нею є дезінформацією - результати моніторингу соцмереж у серпні
09.09.2024
17:29
В НАЗК обговорили шляхи вдосконалення процесу подачі декларацій та їхніх перевірок з МВФ
06.09.2024
12:30
4.5 млн грн керівниці регіонального управління податкової служби може бути конфісковано за матеріалами НАЗК
09:16
Рік роботи Порталу повідомлень викривачів: досягнення та виклики інституту викривання
04.09.2024
12:30
Недекларування 5,7 млн грн депутатом Харківської облради: за матеріалами НАЗК розпочато кримінальні провадження
09:21
НАЗК презентує рекомендації з призначення та забезпечення функціонування антикорупційних уповноважених в органах місцевого самоврядування
03.09.2024
17:53
Антикорупційна експертиза: НАЗК у серпні виявило корупціогенні фактори в 11 з 342 перевірених проєктів актів
15:52
НАЗК продовжує розширювати співпрацю з освітніми закладами регіонів України: Хмельниччина
02.09.2024
12:47
Портал повідомлень викривачів та інші канали повідомлень про факти корупції: які інструменти найефективніші?
09:14
У 560 школах і 65 вишах вивчатимуть антикорупційні дисципліни у новому навчальному році
30.08.2024
16:36
Місцева влада має бути обличчям доброчесності і не розраховувати на індульгенції від антикорупційних органів - НАЗК з робочим візитом на Хмельниччині
29.08.2024
18:02
Понад 3.3 млн грн посадовця Нацполіції можуть бути стягнені в дохід держави за матеріалами НАЗК
15:27
е-Підприємець, єДозвіл, перехід на оновлену міжнародну митну IT-систему: ключові результати виконання ДАП у ІІ кварталі
28.08.2024
18:15
Цивільна конфіскація на 1,9 млн грн: САП заявлено позов за матеріалами НАЗК стосовно заступника начальника Полтавського ОТЦК та СП
09:05
Незаконне збагачення на понад 14 млн грн: за матеріалами НАЗК судитимуть правоохоронця з Дніпропетровщини
27.08.2024
11:26
Громадський контроль проти корупції: НАЗК з партнерами почали нову інформаційну кампанію
22.08.2024
18:50
Повні перевірки: НАЗК виявило недостовірні відомості на майже 23 млн грн у деклараціях двох місцевих депутатів
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua