Про НАЗК
Доброчесність та запобігання корупції
- Про доброчесність та запобігання корупції
- Доброчесність у секторі безпеки та оборони
- Стратегічний аналіз корупційних ризиків
- Антикорупційна експертиза
- Антикорупційні програми
- Уповноважені
- Викривачі корупції
- Перевірки організації роботи
- Реєстр порушників
- Нормативно-правова база
- Стандарти доброчесності
Декларування
Запобігання політичній корупції
Антикорупційна політика
Конфлікт інтересів
Для громадян
Консультації з громадськістю

Контакт-центр Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) відсьогодні працює в стандартному режимі.
Тож ви можете звертатися за консультаціями до фахівців Контакт-центру НАЗК.
Телефон Контакт-центру НАЗК +38 (044) 200 06 94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.
Нагадуємо, що для суб’єктів декларування також працює технічна підтримка за електронною адресою support@nazk.gov.ua, а ознайомитися з роз’ясненнями щодо заповнення декларацій можна в «Базі знань» НАЗК: https://bit.ly/2LQ6QKf.
Крім того, запрошуємо до навчальної платформи НАЗК, де кожен може пройти безкоштовні онлайн-курси на антикорупційну тематику та знайти відповіді на свої питання.
Якщо ви хочете повідомити про корупцію, це можна зробити на нашому сайті: https://nazk.gov.ua/uk/povidomyty-pro-koruptsiyu/.
Як повідомлялося, з технічних причин НАЗК тимчасово не проводило консультації телефоном.