Про НАЗК
- Моніторинг діяльності НАЗК
- Візія, місія та цінності НАЗК
- Керівництво
- Повноваження, антикорупційні програми, плани та звіти
- Кар'єра в НАЗК
- Можливості для ветеранів та ветеранок
- Структура НАЗК
- Міжнародна співпраця
- Цифрова трансформація
- Нормативно-правові акти
- Документи
- Запобігання корупції в НАЗК
- Внутрішній аудит
Доброчесність та запобігання корупції
- Про доброчесність та запобігання корупції
- Доброчесність у секторі безпеки та оборони
- Стратегічний аналіз корупційних ризиків
- Антикорупційна експертиза
- Антикорупційні програми
- Лідери змін
- Уповноважені
- Викривачі корупції
- Перевірки організації роботи
- Реєстр порушників
- Нормативно-правові акти
- Стандарти доброчесності
Декларування
Запобігання політичній корупції
Антикорупційна політика
Конфлікт інтересів
Для громадян
Розбудова доброчесності є важливим елементом належного врядування, що лежить в основі реформування сектору безпеки та оборони.
Зважаючи на це, Указом Президента України від 20 червня 2023 року № 344/2023 заступник Голови Національного агентства з питань запобігання корупції Ярослав Любченко визначений Національним координатором з питань співробітництва України з НАТО у сфері розбудови доброчесності.
Відтепер в складі Комісії з питань координації євроатлантичної інтеграції України представник НАЗК відповідатиме за координацію Програми з розбудови доброчесності під керівництвом НАТО – NАТО Building Integrity program (Програма NАТО ВІ), що надає практичні інструменти, які допомагають країнам-учасницям та партнерам зміцнювати доброчесність, прозорість і підзвітність, а також зменшувати ризики корупції в секторі безпеки та оборони.
Задля забезпечення виконання Національним агентством повноважень з формування антикорупційної політики щодо доброчесності у секторі безпеки та оборони у Національному агентстві функціонує Управління формування політики доброчесності у сфері безпеки та оборони (далі – Управління).
Основними завданнями Управління є:
1) формування, координація, моніторинг та оцінка реалізації антикорупційної політики щодо доброчесності у секторі безпеки та оборони;
2) проведення досліджень з метою ідентифікації, аналізу та оцінки корупційних ризиків у секторі безпеки та оборони;
3) сприяння впровадженню міжнародних стандартів щодо доброчесності у секторі безпеки та оборони.
Структурно Управління складається з двох відділів:
Відділ аналізу ризиків у сфері безпеки та оборони
|
Відділ впровадження міжнародних стандартів безпеки і оборони
|