НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Вакансії

НАЗК – лідер руху за доброчесність (антикорупційного руху) в Україні. Налаштування держави та суспільства на доброчесність, запобігання корупції, декларування, моніторинг способу життя – невичерпний перелік того, чим займається НАЗК.

Після глобального перезавантаження у 2020 році, НАЗК стало прикладом змін на державній службі. Звичні для всіх, але застарілі практики змінились інноваційними підходами.

НАЗК – про державну службу нового зразка. Для чого були необхідні такі зміни? Аби сформувати ефективну команду для реалізації нашої місії – створення умов, за яких корупція є невигідною та неприйнятною. Щоб залучати до команди активних свідомих українців, НАЗК створило місце сили доброчесних людей, де кожен поділяє цінності доброчесності, патріотизму, людиноцентричності, взаємодії та зростанню. Місце, де бути державним службовцем – це не про сірі будні з купою бюрократичних процесів, а про щоденні цікаві виклики.

Актуальні вакансії

Головний спеціаліст відділу реалізації політики в економічній сфері Управління реалізації антикорупційної політики у сферах економіки та правопорядку

Основні функціональні обов'язки:

  • проведення моніторингу та антикорупційної експертизи проектів законів України та проектів постанов Кабінету Міністрів України з метою виявлення факторів, що сприяють або можуть сприяти вчиненню корупційних правопорушень або порушень, пов’язаних із корупцією;
  • розроблення рекомендацій щодо усунення виявлених корупціогенних факторів та підготовка висновків антикорупційної експертизи;
  • здійснення збору, обробки, аналізу інформації на предмет наявності корупційних ризиків у діяльності органів державної влади, підприємств, установ та організацій, підготовка рекомендацій щодо їх мінімізації / усунення;
  • здійснення аналізу ефективності діяльності уповноважених підрозділів з питань запобігання та виявлення корупції щодо виконання основних завдань, визначених частиною другою статті 13 Закону України “Про запобігання корупції”.

Наш кандидат/ка:

  • має вищу освіту не нижче бакалавра або молодшого бакалавра;
  • вільно володіє українською мовою;
  • вміє проводити аналіз нормативно-правової бази, аналіз проектів законів, актів Кабінету Міністрів України, експертність у сферах економіки, фінансів, юриспруденції, державного управління;
  • вміє працювати з великим обсягом інформації, розуміє повноваження органів державної влади, має навички нормотворчої роботи, володіє навичками підготовки аналітичних звітів;
  • (бажано) має знання англійської мови - рівень Intermediate+;
  • має знання законодавства (Конституції України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції», Закону України «Про громадські об’єднання», Закону України «Про Регламент Верховної Ради України», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Регламенту Кабінету Міністрів України»).

Бути державним службовцем в НАЗК – про можливість:

  • ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
  • отримувати гідну оплату праці (посадовий оклад, надбавки й доплати);
  • отримувати щорічно грошову допомогу до відпустки.

А ще в НАЗК:

  • комфортний офіс у 2 хв пішки від ст. м. “Звіринецька”;
  • великий сучасний простір ХАБ НАЗК для роботи та відпочинку команди;
  • власна мінібібліотека зі світовими бізнес-бестселерами;
  • обладнане укриття (з турботою про безпеку працівників).

Термін приймання резюме — до 16.12.2025!

*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подання резюме) ми не зв’яжемось з Вами – це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам вакансії. Проте ми зможемо повернутись до Вашої кандидатури у разі відкриття вакансій, релевантних Вашому досвіду.

**Резюме приймаються виключно державною мовою.

***Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.

****Строковість:

  • на період увільнення від виконання посадових обов’язків основного працівника у зв’язку із призовом на військову службу в особливий період;
  • посада на час воєнного стану (строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану).

Якщо Ви бажаєте дізнатись більше про НАЗК та слідкувати за відкритими вакансіями, — підписуйтесь на нас в соцмережах.

Ми в соціальних мережах:

LinkedIn

Телеграм

YouTube

Facebook

Податися на вакансію

Головний спеціаліст відділу контролю та підтримки електронного документообігу Управління документообігу та контролю (Літературний редактор)

Основні функціональні обов’язки:

  • ґрунтовне редакційне опрацювання та ретельне вичитування проектів документів;
  • літературне редагування ділової кореспонденції;
  • забезпечення відповідності текстів проектів документів нормам українського правопису та офіційно-ділового стилю української літературної мови;
  • забезпечення правильності структури ділової кореспонденції;
  • надання методичної допомоги працівникам з питань українського ділового мовлення та правопису.

Наш кандидат/ка:

  • має вищу освіту не нижче бакалавра або молодшого бакалавра;
  • вільно володіє українською мовою;
  • має знання законодавства України (Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про захист персональних даних», Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»);
  • має знання чинного українського правопису, стандартів діловодства, норм офіційно-ділового стилю;
  • вміє редагувати тексти різних типів: накази, листи, звіти, інформаційні матеріали, аналітичні довідки, пресрелізи, публікації на сайтах та в соцмережах;
  • має навички коректури: перевірка орфографії, пунктуації, граматики, узгодженості та логіки тексту;
  • знає правила оформлення документів: нумерація, реквізити, структура, посилання на законодавство;
  • вміє працювати з великим обсягом тексту та дотримуватися строків;
  • вміє адаптувати складну інформацію для публічного використання (спрощення без втрати змісту).

Бути державним службовцем в НАЗК – про можливість:

  • ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
  • отримувати гідну оплату праці (посадовий оклад, надбавки й доплати);
  • отримувати щорічно грошову допомогу до відпустки.

А ще в НАЗК:

  • комфортний офіс у 2 хв пішки від ст. м. “Звіринецька”;
  • великий сучасний простір ХАБ НАЗК для роботи та відпочинку команди;
  • власна мінібібліотека зі світовими бізнес-бестселерами;
  • обладнане укриття (з турботою про безпеку працівників).

Термін приймання резюме — до 16.12.2025!

*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подання резюме) ми не зв’яжемось з Вами – це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам вакансії. Проте ми зможемо повернутись до Вашої кандидатури у разі відкриття вакансій, релевантних Вашому досвіду.

**Резюме приймаються виключно державною мовою.

***Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних..

****Строковість:

  • посада на час воєнного стану (строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану).

Якщо Ви бажаєте дізнатись більше про НАЗК та слідкувати за відкритими вакансіями, — підписуйтесь на нас в соцмережах.

Ми в соціальних мережах:

LinkedIn

Телеграм

YouTube

Facebook

Податися на вакансію

Головний спеціаліст відділу організаційної та договірної роботи Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації

Основні функціональні обов’язки:

  • розроблення, погодження, організація укладення договорів, додаткових угод;
  • моніторинг строків дії договорів, контроль виконання умов та своєчасності надання послуг / постачання товарів;
  • забезпечення своєчасного внесення змін, пролонгації чи розірвання договорів;
  • організація належного зберігання та архівування договорів і супровідної документації;
  • забезпечення дотримання вимог внутрішніх процедур, стандартів документообігу та законодавства;
  • забезпечення підготовки, погодження та супроводу організаційних документів (наказів, доручень, положень, регламентів, планів роботи відділу);
  • участь у плануванні та організації роботи управління, координація взаємодії з іншими структурними підрозділами;
  • здійснення організаційних заходів щодо підготовки та проведення зборів, оперативних нарад, колегії, заходів іншого характеру, участь у нарадах, робочих групах, підготовка необхідних матеріалів.

Наш кандидат/ка:

  • має вищу освіту не нижче бакалавра або молодшого бакалавра;
  • вільно володіє українською мовою;
  • має знання законодавства України (Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про публічні закупівлі», Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг», Цивільний кодекс України);
  • вміє підготовлювати та супроводжувати договори: порядок розроблення, погодження, укладення, внесення змін і розірвання договорів різних видів, з дотриманням норм законодавства у сфері публічних закупівель;
  • знає основи використання електронних сервісів державних органів (електронні довірчі послуги, КЕП, системи внутрішнього документообігу);
  • має навички роботи в системі електронних закупівель Prozorro;
  • має аналітичне мислення, уважність до деталей, організованість, відповідальність, стресостійкість.

Бути державним службовцем в НАЗК – про можливість:

  • ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
  • отримувати гідну оплату праці (посадовий оклад, надбавки й доплати);
  • отримувати щорічно грошову допомогу до відпустки.

А ще в НАЗК:

  • комфортний офіс у 2 хв пішки від ст. м. “Звіринецька”;
  • великий сучасний простір ХАБ НАЗК для роботи та відпочинку команди;
  • власна мінібібліотека зі світовими бізнес-бестселерами;
  • обладнане укриття (з турботою про безпеку працівників).

Термін приймання резюме — до 16.12.2025!

*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подання резюме) ми не зв’яжемось з Вами – це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам вакансії. Проте ми зможемо повернутись до Вашої кандидатури у разі відкриття вакансій, релевантних Вашому досвіду.

**Резюме приймаються виключно державною мовою.

***Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних..

****Строковість:

  • посада на час воєнного стану (строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану).

Якщо Ви бажаєте дізнатись більше про НАЗК та слідкувати за відкритими вакансіями, — підписуйтесь на нас в соцмережах.

Ми в соціальних мережах:

LinkedIn

Телеграм

YouTube

Facebook

Податися на вакансію

Фахівець з питань охорони праці, цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки

Основні функціональні обов’язки:

  • організація, забезпечення та контроль виконання вимог законодавства у сфері охорони праці, цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, забезпечення утримання та експлуатації засобів протипожежного захисту, розроблення документів з питань охорони праці, цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки;
  • забезпечення підготовки, погодження та супроводу організаційних документів (наказів, доручень, положень, регламентів, планів роботи відділу);
  • участь у плануванні та організації роботи управління, координація взаємодії з іншими структурними підрозділами;
  • здійснення організаційних заходів щодо підготовки та проведення зборів, оперативних нарад, колегії, заходів іншого характеру, участь у нарадах, робочих групах, підготовка необхідних матеріалів;
  • договірна робота: розроблення, погодження, організація укладення договорів, додаткових угод.

Наш кандидат/ка:

  • має вищу освіту не нижче бакалавра або молодшого бакалавра;
  • вільно володіє українською мовою;
  • має знання законодавства України (Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про охорону праці», Кодекс цивільного захисту України, Правила пожежної безпеки в Україні, Порядок проведення навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки, Порядок забезпечення об’єктів первинними засобами пожежогасіння);
  • має знання вимог щодо забезпечення пожежної безпеки (утримання, експлуатації та технічного обслуговування засобів протипожежного захисту (вогнегасники, сигналізація тощо);
  • має знання порядку організації евакуаційних заходів (складення й оновлення планів евакуації та знання порядку проведення відповідних навчань / тренувань);
  • має знання порядку організації та ведення цивільного захисту (ЦЗ) (правила дій у надзвичайних ситуаціях, розроблення планів реагування та організації навчань / тренувань з питань ЦЗ);
  • має навички ведення документації та звітності (ведення журналів, актів, протоколів, інструкцій та положень з охорони праці, цивільного захисту та пожежної безпеки);
  • має навички професійного діловодства та договірного супроводу (підготовка службових документів, знання порядку розроблення та супроводу договорів, а також досвід роботи з електронними сервісами державних органів (електронний документообіг, КЕП).

Бути державним службовцем в НАЗК – про можливість:

  • ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
  • отримувати гідну оплату праці (посадовий оклад, надбавки й доплати);
  • отримувати щорічно грошову допомогу до відпустки.

А ще в НАЗК:

  • комфортний офіс у 2 хв пішки від ст. м. “Звіринецька”;
  • великий сучасний простір ХАБ НАЗК для роботи та відпочинку команди;
  • власна мінібібліотека зі світовими бізнес-бестселерами;
  • обладнане укриття (з турботою про безпеку працівників).

Термін приймання резюме — до 16.12.2025!

*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подання резюме) ми не зв’яжемось з Вами – це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам вакансії. Проте ми зможемо повернутись до Вашої кандидатури у разі відкриття вакансій, релевантних Вашому досвіду.

**Резюме приймаються виключно державною мовою.

***Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних..

****Строковість:

  • посада на час воєнного стану (строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану).

Якщо Ви бажаєте дізнатись більше про НАЗК та слідкувати за відкритими вакансіями, — підписуйтесь на нас в соцмережах.

Ми в соціальних мережах:

LinkedIn

Телеграм

YouTube

Податися на вакансію
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua