НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Управління формування правових позицій з питань декларування та конфлікту інтересів

Основні функції

Управління формування правових позицій з питань декларування та конфлікту інтересів:

1) надає роз’яснення, методичну та консультаційну допомогу (у тому числі через офіційні канали зв’язку – телефонні лінії, електронну пошту тощо – та соціальні мережі Національного агентства) щодо застосування положень Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) та прийнятих на його виконання нормативно-правових актів з питань фінансового контролю, етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб, а також обмежень щодо отримання подарунків, спільної роботи близьких осіб, щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, обмежень після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування, у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб;

2) розробляє концепції та пропозиції щодо вдосконалення законодавства, спрямовані на підвищення ефективності антикорупційних механізмів та процесів, у межах компетенції Управління;

3) проводить аналіз нормативно-правових актів, проектів нормативно-правових актів, що можуть вплинути на державну антикорупційну політику у сфері фінансового контролю, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, вимог та обмежень, передбачених Законом, готує висновок (позицію) щодо таких нормативно-правових актів, проектів нормативно-правових актів;

4) розробляє інструменти, спрямовані на спрощення процесу декларування, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів;

5) бере участь в інформаційному наповненні офіційного вебсайту Національного агентства, зокрема розділу «База знань»;

6) надає інформацію за відповідним запитом щодо загальних питань діяльності Національного агентства через офіційні канали зв’язку (телефонні лінії, електронну пошту тощо) та соціальні мережі Національного агентства;

7) надає інформаційно-технічну підтримку під час роботи з державними реєстрами, забезпечення ведення яких здійснює Національне агентство;

8) отримує повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону через спеціальну телефонну лінію;

9) здійснює попередній розгляд повідомлень (у тому числі анонімних) про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону;

10) передає матеріали до інших самостійних структурних підрозділів апарату Національного агентства для детального аналізу та вирішення питання про необхідність вжиття заходів відповідно до компетенції щодо осіб, на яких поширюється дія Закону, у разі виявлення можливих порушень ними вимог Закону;

11) організовує забезпечення, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», доступу до публічної інформації, якою володіє Національне агентство, у частині надання своєчасної, точної та повної інформації на запити на інформацію, які надходять до Національного агентства; організовує розгляд, моніторинг та контроль запитів на публічну інформацію;

12) організовує забезпечення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», кваліфікованого, об’єктивного і своєчасного розгляду заяв, пропозицій і скарг громадян, що надійшли до Національного агентства; проводить аналіз звернень громадян, що надійшли до Національного агентства.

Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua