Про НАЗК
Доброчесність та запобігання корупції
- Про доброчесність та запобігання корупції
- Доброчесність у секторі безпеки та оборони
- Стратегічний аналіз корупційних ризиків
- Антикорупційна експертиза
- Антикорупційні програми
- Уповноважені
- Викривачі корупції
- Перевірки організації роботи
- Реєстр порушників
- Нормативно-правова база
- Стандарти доброчесності
Декларування
Запобігання політичній корупції
Антикорупційна політика
Конфлікт інтересів
Для громадян
Консультації з громадськістю
Основні функції
Управління комунікацій та інформаційної політики:
1) забезпечує проведення та координацію комунікаційних заходів з метою інформування громадян про діяльність Національного агентства, формування суспільного інтересу до питань запобігання і протидії корупції;
2) розробляє проєкт Стратегії комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції, забезпечує його внесення на розгляд Кабінету Міністрів України;
3) бере участь у реалізації заходів Стратегії комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції, координує її виконання іншими державними органами;
4) бере участь у організації та проведенні інформаційних кампаній щодо запобігання та протидії корупції;
5) здійснює організацію пресконференцій, брифінгів, інших заходів за участю представників медіа; бере участь в організації заходів за участю громадськості;
6) координує участь Голови та заступників Голови Національного агентства, інших спікерів Національного агентства у публічних заходах та взаємодії з медіа;
7) організовує роботу медіа-центру в Національному агентстві;
8) забезпечує координацію партнерських відносин з медіа, надання інформації медіа для висвітлення діяльності Національного агентства; здійснює акредитацію журналістів для участі у заходах, які проводить Національне агентство;
9) бере участь у розробленні візуальних матеріалів для висвітлення діяльності Національного агентства;
10) забезпечує висвітлення робочих поїздок та офіційних візитів керівництва Національного агентства;
11) опрацьовує матеріали, надані структурними підрозділами апарату Національного агентства, для розміщення їх на вебсайті Національного агентства, у мережі Інтернет та в медіа;
12) здійснює погодження інформації для розміщення на офіційному вебсайті та сторінках Національного агентства в соціальних мережах;
13) забезпечує моніторинг повідомлень про діяльність Національного агентства в медіа та соціальних мережах; формує позицію для реагування на повідомлення, які можуть містити неправдиву або неточну інформацію про діяльність Національного агентства.