Яку інформацію можна отримати, надіславши електронне звернення через офіційний веб-сайт Національного агентства?

Відповідно до пункту 15 частини першої статті 11 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) до повноважень Національного агентства належить надання роз’яснень, методичної та консультаційної допомоги з питань застосування актів законодавства з питань етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб.

Звертаємо увагу, що такі роз’яснення мають індивідуальний характер і надаються:

  • відповідно до частини п’ятої статті 24 Закону консультації, надаються особі, зазначеній у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, у якої наявні сумніви щодо можливості одержання нею подарунка;
  • згідно з абзацом другим частини третьої статті 28 Закону роз’яснення надаються особі, від якої надійшло повідомлення про наявність у неї реального, потенційного конфлікту інтересів;
  • відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону роз’яснення надаються особі, в якої є сумніви щодо наявності в неї конфлікту інтересів.

З метою спрощення процедури направлення звернень до Національного агентства щодо надання роз’яснень з вищезазначених питань на веб-сайті Національного агентства передбачено віконце «Конфлікт?» для направлення електронних звернень.

При заповненні спеціальної форми електронного звернення у віконці «Конфлікт?» Ви маєте можливість обрати одну з категорій щодо яких Ви можете отримати роз’яснення, а саме:

Стосовно застосування законодавства про конфлікт інтересів та інших обмежень щодо запобігання корупції

  • обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності;
  • обмежень щодо одержання подарунків;
  • запобігання та врегулювання конфлікту інтересів;
  • обмежень щодо спільної роботи близьких осіб;

У разі, якщо Ви бажаєте повідомити про можливі факти порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції», Ви можете надіслати до Національного агентства відповідне повідомлення, через офіційний веб-сайт Національного агентства, заповнивши спеціальну форму у розділі «Повідом про корупцію».

Які вимоги до електронного звернення?

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» електронне звернення є видом письмового звернення, а відтак має відповідати таким вимогам:

  • прізвище, ім’я, по батькові заявника;
  • місце проживання заявника;
  • суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • підпис заявника (заявників) із зазначенням дати;
  • електронна поштова адреса.

Враховуючи, що обов’язковим реквізитом письмового звернення є підпис особи, яка його подає, звернення повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.

Крім того, з метою правильного застосування норм права, а також оскільки такі звернення є індивідуальними та потребують роз’яснень норм антикорупційного законодавства у кожному конкретному випадку окремо, рекомендується у зверненні зазначати:

  • орган, у якому працює особа, котра звертається;
  • повне найменування посади, яку обіймає особа;
  • іншу, детальну інформацію, яка дасть змогу зробити правильний аналіз викладених у зверненні фактів для надання належного роз’яснення.

Яким чином можна відправити електронне звернення через офіційний веб-сайт Національного агентства?

Для того, щоб відправити електронне звернення щодо надання роз’яснень з питаньзастосування актів законодавства з питань етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб, заповніть форму відправки електронного звернення.

1. Вам буде запропоновано декілька варіантів заповнення форми електронного звернення:

  • за допомогою направлення сканованої копії або фотокопії

2.Для направлення електронного звернення Вас запитають про категорію Вашого звернення.

3.Після вибору потрібної категорії електронного звернення, Вам необхідно вказати наступну інформацію:

  • своє П.І.Б.;
  • місце проживання;
  • поштову (електронну) адресу;
  • номер засобу зв’язку;
  • орган, у якому працюєте;
  • повне найменування посади, яку обіймаєте;
  • іншу, детальну інформацію, яка надасть змогу зробити правильний аналіз викладених у зверненні фактів для надання належного роз’яснення.

4.Також, Ви повинні викласти суть порушеного питання (Ви можете написати повідомлення розміром до 6 000 символів, а також відправити файл розміром до 50 мегабайт).

5.Для захисту системи від нападів з мережі Інтернет Вам пропонується ввести у спеціальну графу символи, які зображені на малюнку.

6.Після передачі електронного звернення, Ви отримуєте контрольний номер в якості доказу його передачі до Національного агентства.

Враховуючи те, що обов’язковим реквізитом письмового звернення є підпис особи, яка його подає, у разі надсилання електронного звернення без використання електронного цифрового
підпису, воно може мати вигляд скан-копії або фотокопії.

Для того щоб відправити електронне звернення у вигляді скан-копії або фотокопії, достатньо завантажити зразок такого звернення перейшовши за посиланням. (натисніть тут для завантаження»)

Після завантаження та заповнення, звернення потрібно відсканувати (сфотографувати), прикріпити у відповідну форму на офіційному веб-сайті Національного агентства та відправити.

Деталі


Контактні дані заявника:




* - Поля обов’язкові для заповнення. ** - Повідомлення, які надходять через офіційний веб-сайт, загальну та захищену електронну пошту Національного агентства, направляються з підписом у сканованому вигляді крім повідомлень, поданих анонімно.