НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Технічна допомога

Якщо вам потрібна технічна допомога у роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, зверніться до НАЗК:

Графік роботи технічної допомоги: понеділок – п’ятниця, з 9.00 до 18.00

 

Також ви можете проглянути тест, який включає найчастіші питання та відповіді технічної допомоги

Перед початком роботи з Реєстром:

  • потрібно отримати кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) в одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (далі – КНЕДП). Перелік КНЕДП можна переглянути за посиланням: https://czo.gov.ua/ca-registry;
  • потрібно мати персональну електронну поштову скриньку (у разі відсутності персональної електронної поштової скриньки потрібно її створити). Рекомендуємо у назві поштової скриньки не використовувати символи “-”, “_”. Також не рекомендується використовувати поштові скриньки, розташовані у домені RU (наприклад: хххххх@mail.ru);
  • для коректної роботи з Реєстром рекомендуємо використовувати інтернет-браузер Google Chrome останньої версії. Для встановлення інтернет-браузера Google Chrome Ви можете перейти за посиланням:                               https://www.google.com/chrome/browser/desktop/index.html.


Якщо Ви вже зареєстровані в Реєстрі, але змінили кваліфікований електронний підпис (ЕЦП), Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись посиланням: "Я змінив свій особистий ключ". У полі "Електронна адреса, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті" вкажіть електронну адресу, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті та натисніть кнопку «Вислати код відновлення». Зайдіть в поштову скриньку та знайдіть лист «Зміна кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) перейдіть за посиланням. Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) оберіть Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), оберіть файл особистого ключа та вкажіть пароль від нього, натисніть кнопку "Змінити кваліфікований електронний підпис (ЕЦП)".

Будь ласка, зверніться до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг та отримайте новий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП) з вірно внесеними даними (дані повинні бути занесені з використанням української розкладки клавіатури) та повторно пройдіть реєстрацію з новим кваліфікованим електронним підписом (ЕЦП).

Будь ласка, оберіть файл з особистим ключем у полі "Особистий ключ", скориставшись кнопкою "Обрати".

Будь ласка, вкажіть пароль доступу до особистого ключа у полі "Пароль особистого ключа"

Будь ласка, переконайтесь, що у полі "Пароль особистого ключа" вказано вірний пароль. Якщо Ви втратили пароль доступу до особистого ключа, будь ласка, зверніться до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг https://czo.gov.ua/ca-registry та отримайте новий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП) після чого виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) в Реєстрі, скориставшись функцією "Я змінив свій особистий ключ".

Будь ласка, перед повторним входом натисніть комбінацію клавіш Ctrl+F5 на клавіатурі.

Будь ласка, переконайтеся, що на вашому ПК встановлено актуальну дату та час, а також перевірте чи опубліковані сертифікати Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) на сайті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК) яким Вам видано кваліфікований електронний підпис.

Будь ласка, зверніться до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг https://czo.gov.ua/ca-registry та отримайте новий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП) після чого виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) в Реєстрі, скориставшись функцією "Я змінив свій особистий ключ"

Будь ласка, виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) в Реєстрі, скориставшись функцією "Я змінив свій особистий ключ".

Будь ласка, виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) в Реєстрі, скориставшись функцією "Я змінив свій особистий ключ".

Будь ласка, якщо Ви використовуєте файл особистого ключа, закрийте «ПОВІДОМЛЕННЯ ОПЕРАТОРУ» та оберіть «Використовувати файл з особистим ключем».
Якщо Ви використовуєте захищений носій, будь ласка, інсталюйте програмне забезпечення доступне за посиланнями у «ПОВІДОМЛЕННІ ОПЕРАТОРУ».

Необхідно увійти до Вашої поштової скриньки, вказаної під час першої авторизації, відкрити лист «Підтвердження реєстрації | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ» та перейти за наведеним у листі посиланням. У разі, якщо Ви не знаходите лист у папці «Вхідні» Вашої поштової скриньки, перевірте папку «Спам».

Будь ласка, переконайтеся у правильності вибору кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), який Вам видав кваліфікований електронний підпис (ЕЦП), у полі "Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (АЦСК)" та повторно здійсніть вхід до Реєстру.

Будь ласка, натисніть комбінацію клавіш Ctrl+F5 на клавіатурі.

Будь ласка, натисніть комбінацію клавіш Ctrl+F5 на клавіатурі.

Для коректної роботи з Реєстром рекомендуємо використовувати інтернет-браузер Google Chrome останньої версії. Для встановлення інтернет-браузера Google Chrome Ви можете перейти за посиланням: https://www.google.com/chrome/browser/desktop/index.html.

Для того, щоб внесена персональна інформація зберігалась, Вам потрібно працювати з документами на одному комп’ютері в одному інтернет-браузері (рекомендується Google Chrome) та не очищувати кеш браузера.

Якщо при заповненні окремих розділів постійно виникають помилки, спробуйте видалити дані цього кроку за допомогою корзинки у верхньому правому куті розділу та заповніть цей розділ знову.

Будь ласка, знайдіть поданий документ у публічній частині за посиланням: https://public.nazk.gov.ua, зазначивши прізвище, ім'я та по батькові у полі "Пошук". Відкрийте документ, який необхідно роздрувати. Натисніть комбінацію клавіш Ctrl+Р на клавіатурі та натисніть кнопку "Друк" у вспливаючому вікні.

Якщо Ви вже зареєстровані в Реєстрі, але змінили кваліфікований електронний підпис (ЕЦП), Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись посиланням: "Я змінив свій особистий ключ". У полі "Електронна адреса, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті" вкажіть електронну адресу, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті та натисніть кнопку «Вислати код відновлення». Зайдіть в поштову скриньку та знайдіть лист «Зміна кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) перейдіть за посиланням. Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) оберіть Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), оберіть файл особистого ключа та вкажіть пароль від нього, натисніть кнопку "Змінити кваліфікований електронний підпис (ЕЦП)".

Будь ласка, вимкніть розширення Вашого браузера та змініть налаштування антивірусного програмного забезпечення для забезпечення можливості передачі запитів за протоколом HTTP (5).

Будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки support@nazk.gov.ua. В листі зазначте Ваше ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та текст помилки.

Будь ласка, зменшіть масштаб сторінки браузера (комбінація клавіш «Ctrl» + «-» на клавіатурі.)

Будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки support@nazk.gov.ua. В листі зазначте Ваше ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН), персональну поштову скриньку.

Якщо Ви не знайшли відповідь на своє питання, будь ласка, зверніться до технічної допомоги за електронною адресою support@nazk.gov.ua

-

  • Направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки.

  • У темі листа зазначайте суть Вашого питання.

  • У листі необхідно зазначити Ваше ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

З одного технічного питання направляйте тільки ОДИН лист до технічної допомоги. Направляючи кілька листів Ви тільки створюєте додаткові складнощі у роботі служби технічної допомоги і тим самим затримуєте отримання відповіді на Ваші питання.

-

контакт-центр
+38 (044) 200-06-94
працює з 9:00 до 18:00
Контакт-центр
Контакт-центр
Ми використовуємо cookie-файли, щоб отримати статистику, яка допомагає нам поліпшити персоналізацію сервісу для вас. Ви можете прочитати докладніше про cookie або змінити налаштування браузера. Продовжуючи користуватися сайтом без зміни налаштувань, ви даєте згоду на використання ваших cookie.