НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Звернення громадян

 

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) розглядає звернення, що надходять у порядку, передбаченому Законом України «Про звернення громадян».

Звертаємо увагу на вимоги до звернення, які унормовані статтею 5 Закону України «Про звернення громадян».

На період дії воєнного стану на території України прийом громадян Головою Національного агентства з питань запобігання корупції та його заступниками призупинено.

 Як подати звернення

Подати звернення можна одним із таких способів:

  • заповнити форму звернення, розташовану нижче;
  • надіслати письмове звернення на адресу: бульв. Миколи Міхновського, 28, м. Київ, 01103;
  • залишити письмове звернення у спеціальній скриньці, розміщеній у холі будівлі НАЗК;
  • надіслати електронного листа на e-mail: info@nazk.gov.ua;
  • подати усне звернення за телефоном контакт- центру: +38 (044) 200-06-94.

Просимо не дублювати звернення, тобто не надсилати одне і те саме звернення кількома каналами. Це не прискорює розгляд, але може перевантажити систему та перешкодити поданню звернень іншими громадянами.

Як отримати інформацію про стан розгляду звернення

Інформацію про реєстраційні дані звернення та строк його опрацювання можна переглянути через сервіс «Пошук вхідної кореспонденції», який розміщений у нижній частині головної сторінки вебсайту НАЗК.

 

[[FORM3]]

Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua