Про НАЗК
Доброчесність та запобігання корупції
- Про доброчесність та запобігання корупції
- Доброчесність у секторі безпеки та оборони
- Стратегічний аналіз корупційних ризиків
- Антикорупційна експертиза
- Антикорупційні програми
- Уповноважені
- Викривачі корупції
- Перевірки організації роботи
- Реєстр порушників
- Нормативно-правова база
- Стандарти доброчесності
Декларування
Запобігання політичній корупції
Антикорупційна політика
Конфлікт інтересів
Для громадян
Консультації з громадськістю

Громадська рада при Національному агентстві з питань запобігання корупції (НАЗК) звернулася до Президента України та Верховної Ради України щодо відновлення повноважень НАЗК та проведення справжньої судової реформи.
Члени Громадської ради наголошують, що своїм рішенням Конституційний Суд України (КСУ) не лише позбавив НАЗК функцій, з метою яких інституція була створена у 2015 році, а й підірвав антикорупційну інфраструктуру та боротьбу з корупцією загалом.
“Ми переконані, що обмеження цих функцій Національного агентства спровокує значний відкат антикорупційної реформи загалом, та унеможливить виконання Україною зобов’язань перед міжнародною спільнотою та несе виключно політичний характер”, — йдеться у заяві Громадської рада при НАЗК.
Члени Громадської ради впевнені, що КСУ поставив хрест на роботі НАЗК, а запобігання та протидія корупції в Україні опинилися під загрозою.
Громадська рада при НАЗК є колегіальним органом, що утворюється відповідно до Закону України “Про запобігання корупції” та формується за результатами відкритого та прозорого конкурсу. Її головне завдання — забезпечення прозорості та громадського контролю за діяльністю НАЗК.
Раніше, 27 жовтня 2020 року, КСУ на закритому засіданні ухвалив рішення щодо неконституційності окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» (https://bit.ly/37PhPME). Більше того, рішення КСУ унеможливило подальшу роботу НАЗК ще й за напрямами конфлікту інтересів, координації уповноважених підрозділів (осіб) з питань запобігання та виявлення корупції, державного контролю за фінансуванням політичних партій тощо.
Це означає, що НАЗК втратило свої повноваження щодо проведення моніторингу способу життя, перевірок щодо конфлікту інтересів та дотриманням інших вимог та обмежень антикорупційного законодавства.
