НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

НАЗК відкрило новий сервіс – розпочала роботу багатоканальна «гаряча лінія» для суб’єктів декларування

НАЗК відкрило новий сервіс – розпочала роботу багатоканальна «гаряча лінія» для суб’єктів декларування

2 березня в Національному агентстві з питань запобігання корупції почала працювати багатоканальна «гаряча лінія», за якою надаються відповіді на питання щодо заповнення декларацій та роботи з Реєстром декларацій: +38(044)200-06-94.

З понеділка до п’ятниці з 9:00 до 18:00 без перерви суб’єкти декларування можуть отримати консультацію від фахівців Національного агентства. Сервіс з надання консультацій також працює цілодобово. В автоматичному режимі можна отримати відповіді на найбільш поширені запитання, які виникли у суб’єктів декларування з початку кампанії подання щорічних декларацій. 

Крім цього, якщо у Вас виникли питання технічного характеру, на офіційному сайті Національного агентства для суб’єктів декларування передбачена можливість подати своє запитання в електронній формі або за електронною адресою: support@nazk.gov.ua.

Нагадаємо, що інформація щодо заповнення декларацій на постійній основі розміщується  в публічному Telegram-каналі НАЗК та на офіційній сторінці Національного агентства у Facebook. Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю розміщені за посиланням.

НАЗК відкрило новий сервіс – розпочала роботу багатоканальна «гаряча лінія» для суб’єктів декларування
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua