НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Декларування посадових осіб юридичних осіб публічного права. Хто за новим Законом повинен подавати декларації?

16.10.2023
Декларування посадових осіб юридичних осіб публічного права. Хто за новим Законом повинен подавати декларації?

Закон про відновлення декларування, який набрав чинності 12 жовтня 2023 року, суттєво зменшив (приблизно на 50 тисяч) кількість декларантів у державних та комунальних підприємствах, закладах, установах, організаціях - юридичних особах публічного права (далі - ЮОПП). 

Відтак до декларантів із числа посадових осіб ЮОПП належать:

  • голови та члени наглядової ради, ради директорів, виконавчого органу,  комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії);
  • ліквідатор;
  • керівник, заступник керівника;
  • головний бухгалтер;
  • корпоративний секретар;
  • особа, яка здійснює повноваження одноосібного виконавчого органу та її заступники;
  • члени іншого органу управління (крім консультативного).
Тобто декларантами у ЮОПП залишилися лише топпосадовці.

Всі інші керівники нижчого за ієрархією рівня (структурних підрозділів) та інші працівники ЮОПП, які мають повноваження здійснювати організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарські функції, зокрема, керівники підрозділів закупівель, більше не повинні подавати декларації будь-якого виду (у т. ч. декларації при звільненні та щорічні декларації за 2021, 2022, 2023 роки).

Якщо ж працівник ЮОПП є декларантом за іншою посадою/статусом, визначеним у ст. 3 Закону (наприклад є депутатом місцевої ради), то він зобов’язаний подати всі передбачені Законом декларації.  

Декларації, які під час дії воєнного стану були добровільно подані особами, які з 12 жовтня 2023 року більше не є суб’єктами декларування, зберігаються у Реєстрі декларацій упродовж п’яти років.

Проте остання подана такою особою декларація зберігатиметься безстроково. Видалення таких декларації до спливу 5-річного строку не передбачено чинним законодавством.

Нагадуємо, що роз’яснення стосовно декларування розміщені у Базі знань НАЗК. Отримати додаткову консультацію можна, звернувшись до уповноваженого підрозділу (особи) з питань запобігання та виявлення корупції, утвореного (визначеного) відповідно до ст. 13-1 Закону (в установі, де Ви працюєте, або органі, до сфери управління/підпорядкування якого належить установа), а також направивши офіційного листа на електронну пошту info@nazk.gov.ua або за телефоном контакт-центру (044) 200-06-94.

Відповіді на найпоширеніші технічні питання роботи з Реєстром декларацій розміщені за посиланням.

Застереження! Опублікована вище інформація є чинною станом на дату публікації, може оновлюватися відповідно до змін законодавства та/або доповнюватися на основі запитів користувачів. Радимо орієнтуватися на роз’яснення, викладені у Базі знань (https://wiki.nazk.gov.ua/), адже саме тут вони систематично оновлюються та є найактуальнішими.

Останні новини

01.12.2023
17:08
Проект нового Порядку користування землями водного фонду створює умови для зловживань - НАЗК
15:49
НАЗК і місцева влада Житомирщини об’єднують зусилля в розбудові доброчесності
15:00
НАЗК запрошує взяти участь у громадському обговоренні проекту змін до Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки
11:54
Конкурс на посаду Голови НАЗК: строк подання заявок продовжено до 22 грудня
30.11.2023
19:00
НАЗК оновило офіційний сайт
18:30
Майже 90% пропозицій, наданих учасниками громадських обговорень законопроектів про доброчесне лобіювання та адвокацію, враховано
11:00
НАЗК внесло бельгійську газову компанію Fluxys до переліку міжнародних спонсорів війни 
29.11.2023
10:13
Освіта, обмін інформації і запобігання корупції: НАЗК та Спеціальна служба розслідувань Литовської Республіки підписали Меморандум про співробітництво
27.11.2023
16:12
Доброчесний вплив на нормотворчість в Україні: НАЗК та громадськість визначили напрями вдосконалення законопроекту про лобіювання
24.11.2023
11:08
Припинили транспортування російської нафти: трьох грецьких компаній-перевізників виключено з переліку міжнародних спонсорів війни

Більше новин

сайт_водний_фонд

Проект нового Порядку користування землями водного фонду створює умови для зловживань - НАЗК

Детальніше
photo_5427216539351897231_y

НАЗК і місцева влада Житомирщини об’єднують зусилля в розбудові доброчесності

Детальніше
сайт_анонс_обговор

7 грудня відбудеться громадське обговорення змін до ДАП

Детальніше
сайт_конкурс_голова_2

Конкурс на посаду Голови НАЗК: строк подання заявок продовжено до 22 грудня

Детальніше
Більше
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua