Контакт-центр Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) з технічних причин працює в обмеженому режимі. НАЗК тимчасово не проводить консультації телефоном.
Слідкуйте за повідомленнями про відновлення телефонних консультацій на офіційних ресурсах Агентства.
Ми якнайшвидше відповімо на всі ваші запитання через:
- електронну пошту support@nazk.gov.ua;
- чат «допомога онлайн» у Реєстрі декларацій.
Відповіді на найпоширеніші питання є в Базі знань НАЗК: (https://wiki.nazk.gov.ua/), де за ключовими словами можна знайти все, що вам потрібно.
![](https://nazk.gov.ua/wp-content/uploads/2023/04/nordwood-themes-q8U1YgBaRQk-unsplash-scaled.jpg)
![](https://nazk.gov.ua/wp-content/uploads/2023/04/nordwood-themes-q8U1YgBaRQk-unsplash.jpg)