НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Куди звертатися, якщо у вас виникли питання про декларування?

19.01.2022
Куди звертатися, якщо у вас виникли питання про декларування?

Кампанія декларування лише почалася, але ми знаємо, що багато хто з вас уже почав заповнювати декларацію. Якщо у вас виникають питання щодо заповнення того чи іншого блоку декларації, то Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) нагадує вам, де можна отримати відповіді на ваші питання.

Для того, щоб ви могли заповнити декларацію легко та швидко,  скористайтеся одним із таких сервісів:

  • роз’яснення у Базі знань НАЗК. Там ви можете знайти відповіді на більш ніж 200 поширених питань декларантів: від «Якого типу декларацію мені потрібно подати?» до «Як декларувати подарунки?». Крім того, у базі знань є зручний пошук за ключовим словом: https://wiki.nazk.gov.ua/category/deklaruvannya/;
  • особиста зустріч з антикорупційним уповноваженим в установі, де ви працюєте. Контакти уповноважених можна знайти на Антикорупційному порталі НАЗК: https://antycorportal.nazk.gov.ua/map/#/;
  • електронна пошта НАЗК:;
  • Telegram-канал НАЗК: https://t.me/NAZK_gov_ua;
  • онлайн-допомога у Реєстрі декларацій. Для цього просто натисність кнопку “допомога онлайн” у правій частині екрану під час роботи із Реєстром декларацій. 
Що робити, якщо у вас все ж залишилися питання щодо подання декларації?

Тоді зверніться за консультацією до фахівців Контакт-центру НАЗК за телефоном +38(044) 200–06–94.

Зателефонувавши до нашого Контакт-центру, прослухайте автоматичне повідомлення та оберіть між напрямками допомоги, якої ви потребуєте. Після чого дочекайтеся з'єднання з оператором.  

Зверніть увагу, якщо ви зателефонували з міського телефону під час прослуховування автовідповідача ваш телефон повинен працювати в тоновому режимі набору номеру. Щоби перевести телефон у тоновий режим, зазвичай, необхідно натиснути клавішу [*], або перевести перемикач на корпусі або на слухавці в положення «Tone» (Тон).

Ви також можете зателефонувати до Контакт-центру з будь-якими питаннями, що стосуються юрисдикції НАЗК. Контакт-центр працює в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.

Нагадуємо, що кампанія декларування триває до 31 березня 2022 року включно.

Важливо пам’ятати! Необхідно вказати в декларації належне вам та членам вашої сім’ї майно (на праві власності чи користування), а також його вартість. Якщо така інформація не вказана, НАЗК може виявити це завдяки ІТ-інструментам, після чого може розпочати перевірку вашої декларації.

Куди звертатися, якщо у вас виникли питання про декларування?
Куди звертатися, якщо у вас виникли питання про декларування?

Останні новини

07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
13:00
НАЗК сприяє впровадженню єдиних підходів до реалізації рекомендацій НАТО у сфері оборонних закупівель
03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua