НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
Національне Агентство з Питань Запобігання Корупці
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
Меню
...
45
судових справ викривачів
супровід яких здійснює НАЗК
461
антикорупційних
програм перевірено
160
антикорупційних
експертиз проведено
12502
кількість осіб внесених
до реєстру корупціонерів
Запобігання та протидія корупції

Куди звертатися, якщо у вас виникли питання про декларування?

Посилання скопійовано
Куди звертатися, якщо у вас виникли питання про декларування?

Кампанія декларування лише почалася, але ми знаємо, що багато хто з вас уже почав заповнювати декларацію. Якщо у вас виникають питання щодо заповнення того чи іншого блоку декларації, то Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) нагадує вам, де можна отримати відповіді на ваші питання.

Для того, щоб ви могли заповнити декларацію легко та швидко,  скористайтеся одним із таких сервісів:

  • роз’яснення у Базі знань НАЗК. Там ви можете знайти відповіді на більш ніж 200 поширених питань декларантів: від «Якого типу декларацію мені потрібно подати?» до «Як декларувати подарунки?». Крім того, у базі знань є зручний пошук за ключовим словом: https://wiki.nazk.gov.ua/category/deklaruvannya/;
  • особиста зустріч з антикорупційним уповноваженим в установі, де ви працюєте. Контакти уповноважених можна знайти на Антикорупційному порталі НАЗК: https://antycorportal.nazk.gov.ua/map/#/;
  • електронна пошта НАЗК:;
  • Telegram-канал НАЗК: https://t.me/NAZK_gov_ua;
  • онлайн-допомога у Реєстрі декларацій. Для цього просто натисність кнопку “допомога онлайн” у правій частині екрану під час роботи із Реєстром декларацій. 

Що робити, якщо у вас все ж залишилися питання щодо подання декларації?

Тоді зверніться за консультацією до фахівців Контакт-центру НАЗК за телефоном +38(044) 200–06–94.

Зателефонувавши до нашого Контакт-центру, прослухайте автоматичне повідомлення та оберіть між напрямками допомоги, якої ви потребуєте. Після чого дочекайтеся з’єднання з оператором.  

Зверніть увагу, якщо ви зателефонували з міського телефону під час прослуховування автовідповідача ваш телефон повинен працювати в тоновому режимі набору номеру. Щоби перевести телефон у тоновий режим, зазвичай, необхідно натиснути клавішу [*], або перевести перемикач на корпусі або на слухавці в положення «Tone» (Тон).

Ви також можете зателефонувати до Контакт-центру з будь-якими питаннями, що стосуються юрисдикції НАЗК. Контакт-центр працює в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.

Нагадуємо, що кампанія декларування триває до 31 березня 2022 року включно.

Важливо пам’ятати! Необхідно вказати в декларації належне вам та членам вашої сім’ї майно (на праві власності чи користування), а також його вартість. Якщо така інформація не вказана, НАЗК може виявити це завдяки ІТ-інструментам, після чого може розпочати перевірку вашої декларації.

Посилання скопійовано
Версія для друку

Останні новини

14 Травня 2022
У Реєстрі декларацій з’явилася функція, яка дозволить декларантам дізнаватися відомості про свою власність, наявні в реєстрах. Вона полегшить заповнення декларації для тих, хто втратив документи про власність
13 Травня 2022
Дайджест «Новини санкційного фронту»
13 Травня 2022
Прозорість у вищій освіті: співпраця керівника та антикорупційного уповноваженого. Приклад Державного податкового університету
Календар новин
Календар новин
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Повернутись
контакт-центр
+38 (044) 200-06-94
працює з 9:00 до 18:00
контакт-центр
контакт-центр