НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
Національне Агентство з Питань Запобігання Корупці
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
Меню
...

Куди звертатися, якщо у вас виникли питання про декларування?

Посилання скопійовано
Куди звертатися, якщо у вас виникли питання про декларування?

Кампанія декларування лише почалася, але ми знаємо, що багато хто з вас уже почав заповнювати декларацію. Якщо у вас виникають питання щодо заповнення того чи іншого блоку декларації, то Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) нагадує вам, де можна отримати відповіді на ваші питання.

Для того, щоб ви могли заповнити декларацію легко та швидко,  скористайтеся одним із таких сервісів:

  • роз’яснення у Базі знань НАЗК. Там ви можете знайти відповіді на більш ніж 200 поширених питань декларантів: від «Якого типу декларацію мені потрібно подати?» до «Як декларувати подарунки?». Крім того, у базі знань є зручний пошук за ключовим словом: https://wiki.nazk.gov.ua/category/deklaruvannya/;
  • особиста зустріч з антикорупційним уповноваженим в установі, де ви працюєте. Контакти уповноважених можна знайти на Антикорупційному порталі НАЗК: https://antycorportal.nazk.gov.ua/map/#/;
  • електронна пошта НАЗК:;
  • Telegram-канал НАЗК: https://t.me/NAZK_gov_ua;
  • онлайн-допомога у Реєстрі декларацій. Для цього просто натисність кнопку “допомога онлайн” у правій частині екрану під час роботи із Реєстром декларацій. 

Що робити, якщо у вас все ж залишилися питання щодо подання декларації?

Тоді зверніться за консультацією до фахівців Контакт-центру НАЗК за телефоном +38(044) 200–06–94.

Зателефонувавши до нашого Контакт-центру, прослухайте автоматичне повідомлення та оберіть між напрямками допомоги, якої ви потребуєте. Після чого дочекайтеся з’єднання з оператором.  

Зверніть увагу, якщо ви зателефонували з міського телефону під час прослуховування автовідповідача ваш телефон повинен працювати в тоновому режимі набору номеру. Щоби перевести телефон у тоновий режим, зазвичай, необхідно натиснути клавішу [*], або перевести перемикач на корпусі або на слухавці в положення «Tone» (Тон).

Ви також можете зателефонувати до Контакт-центру з будь-якими питаннями, що стосуються юрисдикції НАЗК. Контакт-центр працює в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.

Нагадуємо, що кампанія декларування триває до 31 березня 2022 року включно.

Важливо пам’ятати! Необхідно вказати в декларації належне вам та членам вашої сім’ї майно (на праві власності чи користування), а також його вартість. Якщо така інформація не вказана, НАЗК може виявити це завдяки ІТ-інструментам, після чого може розпочати перевірку вашої декларації.

Посилання скопійовано
Версія для друку

Останні новини

28 Листопада 2022
Як зменшити рівень корупції в митній сфері та оподаткуванні: що пропонує Державна антикорупційна програма
25 Листопада 2022
НАЗК посилює антикорупційний напрям співпраці України з Європейським Союзом – А.Вишневський провів низку робочих зустрічей у Брюсселі
23 Листопада 2022
«Доброчесна влада»: НАЗК запустило новий онлайн-курс про антикорупцію для публічних службовців
Календар новин
Календар новин

Archive Calendar

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Повернутись
контакт-центр
+38 (044) 200-06-94
працює з 9:00 до 18:00
контакт-центр
контакт-центр