НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

НАЗК направило до суду 21 протокол щодо врегулювання конфлікту інтересів

22.05.2019
НАЗК направило до суду 21 протокол щодо врегулювання конфлікту інтересів

Національне агентство з питань запобігання корупції на засіданні 17 травня прийняло рішення про направлення до суду 21 протоколу про адмінправопорушення, які стосуються недотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції» щодо врегулювання конфлікту інтересів.

Складено протокол стосовно народного депутата України Вілкула Олександра, який за наявності приватного інтересу вніс у порядку статті 15 Закону України «Про статус народного депутата України» на розгляд ВРУ депутатський запит, чим порушив вимоги пункту 3 частини першої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції».

Складено 2 протоколи стосовно керівника Дергачівської місцевої прокуратури Харківської області (на час вчинення адмінправопорушення) Володимира Пісоцького, який не повідомив про наявність у нього реального конфлікту інтересів і в його умовах розглянув заяву про вчинення кримінального правопорушення стосовно себе та підписав лист щодо її направлення до Дергачівського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Харківській області.

Крім того, складено 8 протоколів стосовно головного лікаря Київської міської клінічної лікарні № 10 Данила Добуша, який не повідомив про наявність у нього реального конфлікту інтересів, що виник у зв’язку з виданням наказу про преміювання свого сина, та вчинив дії в умовах цього конфлікту.

Складено 6 протоколів стосовно колишнього директора Полянківської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Баранівської міської ради Людмили Яковчук, яка не повідомила про наявність у неї реального конфлікту інтересів, що виник у зв’язку з виданням наказів про призначення на посади своїх чоловіка та рідного брата, та вчинила дії в умовах цього конфлікту.

Складено 4 протоколи стосовно директора Соледарського професійного ліцею Віктора Бричака, який не повідомив Міністерство освіти і науки України про наявність у нього реального конфлікту інтересів, що виник у зв’язку з виданням наказів про преміювання його дружини та невістки, та вчинив дії в умовах цього конфлікту.

Відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів передбачена частиною першою статті 172-7 КУпАП, а за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах такого конфлікту   інтересів – частиною другою цієї статті.

НАЗК направило до суду 21 протокол щодо врегулювання конфлікту інтересів

Останні новини

07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
13:00
НАЗК сприяє впровадженню єдиних підходів до реалізації рекомендацій НАТО у сфері оборонних закупівель
03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua