НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

НАЗК направило до суду 44 протоколи про порушення вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів

01.08.2019
НАЗК направило до суду 44 протоколи про порушення вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів

Національне агентство з питань запобігання корупції на засіданні 26 липня прийняло рішення про направлення до суду 44 протоколів про адміністративні правопорушення у зв’язку з недотриманням вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів та іншими порушеннями Закону України «Про запобігання корупції».

Так, складено 34 протоколи стосовно Ботіївського сільського голови Миколи Чубуклієва, який не повідомив про наявність у нього реального конфлікту інтересів та вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів під час підписання та прийняття розпоряджень Ботіївської сільської ради стосовно преміювання своєї близької особи (невістки), чим порушив вимоги пунктів 2, 3 частини першої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції».

Складено 4 протоколи стосовно першого заступника начальника Головного управління Держпраці у Луганській області Ігоря Удовенка, який не повідомив про наявність у нього реального конфлікту інтересів, що виник у зв’язку з виданням наказів про преміювання його дружини, та вчинив дії в умовах такого конфлікту інтересів.

Крім того, складено 4 протоколи стосовно головного державного ревізора – інспектора відділу податків і зборів з юридичних осіб Білоцерківського управління ГУ ДФС у Київській області Лесі Лабунської, яка не повідомила про наявність у неї реального конфлікту інтересів, що виник у зв’язку з проведенням камеральної перевірки ПП «Агроспілка Малолисовецька», посадовою особою якого (головним бухгалтером) є її близька особа – мати, та вчинила дії в умовах такого конфлікту інтересів.

Також складено 2 протоколи стосовно начальника відділу освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області Оксани Олефіренко, яка видала наказ про прийняття на роботу своєї рідної сестри, не вжила заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів та не повідомила безпосереднього керівника про реальний конфлікт інтересів, який виник у зв’язку з видачею цього наказу, чим порушила вимоги встановлені пунктами 1, 2 частини першої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції». Разом з тим, видавши наказ, Оксана Олефіренко прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів, чим порушила вимоги встановлені пунктом 3 частини першої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції».

Відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів передбачена частиною першою статті 172-7 КУпАП, а за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах такого конфлікту   інтересів – частиною другою цієї статті.

Складення протоколу і направлення його до суду не означає визнання особи винною у вчиненні правопорушення, а є підставою для провадження у справі про адміністративне правопорушення у судовому порядку.

НАЗК направило до суду 44 протоколи про порушення вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів

Останні новини

14.11.2025
16:48
Аудит НАЗК: позиція щодо майбутнього аудиту та виконання рекомендацій попереднього
13.11.2025
17:13
У Реєстрі прозорості НАЗК зареєструвалися перші 100 лобістів
12:41
Відкрито нові вакансії в НАЗК: конфлікт інтересів, представництво в судах, розгляд звернень та комунікації (SMM)
12:20
Запрошуємо ІТ-компанії до обговорення розробки техніко-економічного обґрунтування для створення резервного центру обробки даних
12.11.2025
17:45
НАЗК затвердило Порядок проведення моніторингу здійснення лобіювання
11.11.2025
15:52
НАЗК запрошує до обговорення підрозділів проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 роки, присвячених проблемам земельної та аграрної сфер
14:25
Результати роботи НАЗК у сфері моніторингу конфлікту інтересів за вересень–жовтень 2025 року
12:34
Ефективність фінансового контролю і цифрові антикорупційні рішення: НАЗК презентувало досвід України на засіданні RAI
10.11.2025
16:06
НАЗК презентувало дослідження корупційних ризиків під час закупівель БпЛА та засобів РЕБ
15:06
Контроль повноти заповнення декларацій: НАЗК виявило недостовірні відомості на понад 190 млн грн за 10 місяців цього року
10:25
Повідомлення про суттєві зміни у майновому стані: п’ять типових помилок, яких припускаються декларанти
07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua