НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

НАЗК направило до суду 44 протоколи про порушення вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів

01.08.2019
НАЗК направило до суду 44 протоколи про порушення вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів

Національне агентство з питань запобігання корупції на засіданні 26 липня прийняло рішення про направлення до суду 44 протоколів про адміністративні правопорушення у зв’язку з недотриманням вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів та іншими порушеннями Закону України «Про запобігання корупції».

Так, складено 34 протоколи стосовно Ботіївського сільського голови Миколи Чубуклієва, який не повідомив про наявність у нього реального конфлікту інтересів та вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів під час підписання та прийняття розпоряджень Ботіївської сільської ради стосовно преміювання своєї близької особи (невістки), чим порушив вимоги пунктів 2, 3 частини першої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції».

Складено 4 протоколи стосовно першого заступника начальника Головного управління Держпраці у Луганській області Ігоря Удовенка, який не повідомив про наявність у нього реального конфлікту інтересів, що виник у зв’язку з виданням наказів про преміювання його дружини, та вчинив дії в умовах такого конфлікту інтересів.

Крім того, складено 4 протоколи стосовно головного державного ревізора – інспектора відділу податків і зборів з юридичних осіб Білоцерківського управління ГУ ДФС у Київській області Лесі Лабунської, яка не повідомила про наявність у неї реального конфлікту інтересів, що виник у зв’язку з проведенням камеральної перевірки ПП «Агроспілка Малолисовецька», посадовою особою якого (головним бухгалтером) є її близька особа – мати, та вчинила дії в умовах такого конфлікту інтересів.

Також складено 2 протоколи стосовно начальника відділу освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області Оксани Олефіренко, яка видала наказ про прийняття на роботу своєї рідної сестри, не вжила заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів та не повідомила безпосереднього керівника про реальний конфлікт інтересів, який виник у зв’язку з видачею цього наказу, чим порушила вимоги встановлені пунктами 1, 2 частини першої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції». Разом з тим, видавши наказ, Оксана Олефіренко прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів, чим порушила вимоги встановлені пунктом 3 частини першої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції».

Відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів передбачена частиною першою статті 172-7 КУпАП, а за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах такого конфлікту   інтересів – частиною другою цієї статті.

Складення протоколу і направлення його до суду не означає визнання особи винною у вчиненні правопорушення, а є підставою для провадження у справі про адміністративне правопорушення у судовому порядку.

НАЗК направило до суду 44 протоколи про порушення вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів

Останні новини

07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
13:00
НАЗК сприяє впровадженню єдиних підходів до реалізації рекомендацій НАТО у сфері оборонних закупівель
03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua