НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

НАЗК направило до суду 5 протоколів про порушення вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів та інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»

03.09.2019
НАЗК направило до суду 5 протоколів про порушення вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів та інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»

Національне агентство з питань запобігання корупції прийняло рішення про направлення до суду 5 протоколів про адміністративні правопорушення у зв’язку з недотриманням вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів та іншими порушеннями Закону України «Про запобігання корупції».

Складено 2 протоколи стосовно начальника Управління Державного агентства рибного господарства у м. Києві та Київській області Володимира Мухіна, який не повідомив про наявність у нього реального конфлікту інтересів, що виник під час розгляду заяви товариства з обмеженою відповідальністю «Міністрі Клаб», засновником та кінцевим бенефіціарним власником якого є рідний брат його дружини, щодо погодження Режиму рибогосподарської експлуатації водного об’єкта озера Редькине Оболонського району   м. Києва та вчинив дії і прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, чим порушив вимоги, встановлені у пункті 2 та 3 частини першої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції».

Складено 2 протоколи стосовно директора комунального підприємства «Меридіан» Алли Михайлової, яка не повідомила Вінницького міського голову про реальний конфлікт інтересів та прийняла рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видала наказ про прийняття на роботу свого сина, чим порушила вимоги, встановлені пунктами 2, 3 частини першої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції».

Відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів передбачена частиною першою статті 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП), а за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах такого конфлікту інтересів – частиною другою цієї статті.

Складено протокол стосовно колишнього головного державного інспектора відділу з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів у м. Львові Управління з питань праці Головного управління Державної служби України з питань праці у Львівській області Олега Костевича, який будучи суб’єктом, на якого поширюються вимоги Закону України «Про запобігання корупції», входив до складу виконавчого органу підприємства, що має на меті одержання прибутку, а саме перебував на посаді директора товариства з обмеженою відповідальністю «КМ ЄВРО ПЛЮС», чим порушив вимоги пункту 2 частини першої статті 25 Закону України «Про запобігання корупції».

Вказане діяння містить ознаки адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною другою статті 172-4 КУпАП.

Зазначаємо, що складення протоколу і направлення його до суду не означає визнання особи винною у вчиненні правопорушення, а є підставою для провадження у справі про адміністративне правопорушення у судовому порядку.

НАЗК направило до суду 5 протоколів про порушення вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів та інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»

Останні новини

05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
13:00
НАЗК сприяє впровадженню єдиних підходів до реалізації рекомендацій НАТО у сфері оборонних закупівель
03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
14:00
Україна та Молдова поглиблюють співпрацю у сфері запобігання корупції: НАЗК та ANI підписали меморандум про співпрацю
23.10.2025
16:46
Повні перевірки декларації: до суду скеровано обвинувальний акт стосовно депутата Житомирської міської ради
15:43
НАЗК запрошує до обговорення підрозділів проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 рр. щодо протидії корупційним правопорушенням і ефективності антикорупційних інституцій
22.10.2025
18:29
Повні перевірки декларацій: Первомайському міському голові повідомили про підозру за недостовірне декларування
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua