НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

НАЗК направило до суду 52 протоколи про порушення вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів

18.09.2019
НАЗК направило до суду 52 протоколи про порушення вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів

Національне агентство з питань запобігання корупції направило до суду 52 протоколи про адміністративні правопорушення у зв’язку з недотриманням вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів.

Так, складено 2 протоколи стосовно заступника Сумського міського голови з питань діяльності виконавчих органів Альони Дмітрєвскої, яка, виконуючи повноваження голови тимчасової комісії з розгляду звернень Жуплєва А.В., Рак Т.Є., Лебединець Н.М., Лєбєдєвої Н.Д., Пермінова С.І., Рак К.В., Чехановської І.С., не повідомила про наявність у неї реального конфлікту інтересів, що виник при розгляді звернення Жуплєва А.В., у якому заявник, зокрема, скаржився на противоправні дії самої Дмітрєвскої Альони, та в умовах реального конфлікту інтересів взяла участь у підготовці акта перевірки комісії.

Складено 4 протоколи стосовно депутата Самбірської міської ради Львівської області Романа Пицика, який не повідомив Національне агентство про реальний конфлікт інтересів, що виник під час подання депутатських звернень Самбірському міському голові Гамару Ю.П. про надання з депутатського фонду матеріальної допомоги його близькій особі – тестю, та вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів.

Також складено 2 протоколи стосовно депутата Вільнянської районної ради Запорізької області Тетяни Плетень, яка на засіданні тридцять першої сесії Вільнянської районної ради сьомого скликання під час розгляду пропозиції депутата районної ради Бойка А.Д. стосовно доручення виконавчому апарату районної ради підготувати на наступну сесію проєкт рішення «Про звернення до суду щодо скасування розпорядження голови Вільнянської районної державної адміністрації», у якому була особисто зацікавлена (на підставі цього розпорядження вона та її батько були позбавлені права користуватися земельними ділянками), не повідомила про наявність у неї реального конфлікту інтересів та вчинила дії в умовах реального конфлікту інтересів, взявши участь у прийнятті рішення радою стосовно розгляду зазначеної пропозиції.

Складено 2 протоколи стосовно Дударківського сільського голови (Київська область) Миколи Гуральника, який не повідомив Національне агентство про реальний конфлікт інтересів, що виник у зв’язку з підписанням розпорядження про прийняття на посаду начальника місцевої пожежної охорони свого сина, та вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, підписавши таке розпорядження.

Складено 26 протоколів стосовно Дорошівського сільського голови Вознесенського району Миколаївської області Олександра Ігнатова, який не повідомив Національне агентство про реальний конфлікт інтересів, що виник під час розгляду ним питання щодо прийняття на роботу до Дорошівської сільської ради на посаду інспектора у справах сім’ї, молоді та спорту відділу організаційно-кадрової роботи та правового забезпечення його близької особи – дружини, та вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, видавши відповідне розпорядження. Крім того, Олександр Ігнатов не повідомив Національне агентство про реальний конфлікт інтересів, що виник під час вирішення ним питань щодо преміювання своєї дружини, та вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, видавши відповідні розпорядження.

Складено 2 протоколи стосовно колишнього директора комунального підприємства «Волинський обласний санаторій матері і дитини «Пролісок» Валентини Касарди, яка не повідомила голову Волинської обласної ради про наявність реального конфлікту інтересів, що виник у зв’язку із наданням 0,5 окладу заступника директора по господарській частині головному інженеру Ярославу Касарді, який є її сином, та вчинила дії в умовах реального конфлікту інтересів, підписавши такий наказ.

Також складено 14 протоколів стосовно в.о. директора комунального неприбуткового підприємства «Консультативно-діагностичний центр» (далі – КНП «КДЦ») Деснянського району м. Києва Катерини Сіротінкіної, яка не повідомила про наявність у неї реального конфлікту інтересів, що виник у зв’язку з необхідністю видання наказів про преміювання окремих працівників КНП «КДЦ», та вчинила дії в умовах реального конфлікту інтересів, підписавши такі накази, в тому числі стосовно себе.

Відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів передбачена частиною першою статті 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах такого конфлікту інтересів – частиною другою цієї статті.

Зазначаємо, що складення протоколу і направлення його до суду не означає визнання особи винною у вчиненні правопорушення, а є підставою для провадження у справі про адміністративне правопорушення у судовому порядку.

НАЗК направило до суду 52 протоколи про порушення вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів

Останні новини

29.03.2024
13:07
Контакт-центр НАЗК працюватиме у ці вихідні: завершується кампанія декларування - 2023 
09:07
Україна та ОЕСР розпочинають роботу над Оглядом з питань доброчесності та боротьби з корупцією
28.03.2024
17:28
Впровадження рекомендацій НАЗК сприяє розбудові культури доброчесності в оборонно-промисловому комплексі 
16:52
Анонс НАЗК запрошує до громадського обговорення законопроекту про удосконалення антикорупційних обмежень щодо сумісництва та суміщення 
14:40
Необґрунтовані активи на понад 8,6 млн грн. За матеріалами НАЗК справу посадовця Київської митниці передано до суду
27.03.2024
18:59
Посилення співпраці з ЄС на різних треках: Голова НАЗК провів зустрічі з представниками Єврокомісії
15:51
Розвиток інституту викривання: як законодавчо врегулювати статус викривача у кримінальному процесі? 
26.03.2024
18:51
Україна стане першою країною не членом ОЕСР, яка долучиться до ініціативи «Індикатори публічної доброчесності»
25.03.2024
17:33
НАЗК нагадує про завершення кампанії звітування для парламентських партій за 2020–2023 роки та інших партій за IV квартал 2023 року 
13:03
Розбудова інституту викривання, оцінка корупційних ризиків та просвітницька робота - пріоритети співпраці НАЗК з Управлінням ООН з наркотиків та злочинності 
10:00
НАЗК братиме участь у розробці рекомендацій щодо покращення системи оборонних закупівель в межах робочої групи України та НАТО
22.03.2024
19:50
НАЗК передає МРГ з санкційної політики інформацію з реєстру “Міжнародні спонсори війни”, інші реєстри потребують унормування - позиція НАЗК
18:01
Голова НАЗК обговорив з членами Громадської ради подальші кроки у розбудові незалежної антикорупційної інституції 
12:47
НАЗК та IFES в Україні продовжать співпрацю у сфері протидії політичній корупції
11:26
НАЗК запрошує до обговорення звіту про судову практику притягнення до кримінальної відповідальності за корупцію 
21.03.2024
19:20
До уваги користувачів навчальної платформи НАЗК! 
18:19
Показники сприйняття і досвіду корупції дещо покращилися у порівнянні з довоєнним рівнем: НАЗК презентувало дослідження за 2023 рік 
16:38
НАЗК та Антикорупційна ініціатива ЄС планують розширити співпрацю
13:36
НАЗК виявило ознаки незаконного збагачення у колишнього співробітника Нацполіції на понад 12 млн грн
12:33
НАЗК починає співпрацю з новим американсько-британським антикорупційним проектом Pro-Integrity
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua