НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

НАЗК відновлює перевірки організації роботи із запобігання і виявлення корупції: ключовий напрям — сфера оборони та безпеки

19.08.2022
НАЗК відновлює перевірки організації роботи із запобігання і виявлення корупції: ключовий напрям — сфера оборони та безпеки

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) визначило перелік органів державної влади, державних підприємств та органів місцевого самоврядування у яких проводитиме перевірку організації роботи із запобігання і виявлення корупції. 

Найперші перевірки пройдуть в Міноборони, «УКРСПЕЦЕКСПОРТІ», ДАХК «АРТЕМ» та інших стратегічно важливих органах та підприємствах сектору оборони та безпеки.

«В умовах війни особливо важливими є прозорість та ефективність усіх процесів в оборонному секторі держави. Саме тому ми визначили цей напрям пріоритетним у нашій роботі тепер. Виявлення та швидке усунення корупційних ризиків в оборонній сфері — це запит як українців, так і міжнародних партнерів, чия підтримка особливо важлива для нас у час боротьби проти зовнішнього ворога. Це питання наближення нашої перемоги», — підкреслив Голова НАЗК Олександр Новіков.

Відповідно до погодженого плану, до кінця 2022 року НАЗК перевірить:

  • Міністерство оборони України;
  • Державну компанію з експорту та імпорту продукції і послуг військового та спеціального призначення «УКРСПЕЦЕКСПОРТ»;
  • Державну акціонерну холдингову компанію «АРТЕМ»;
  • Закарпатську обласну військову адміністрацію;
  • Ужгородську міську раду;
  • Мукачівську міську раду;
  • Дочірнє підприємство державної компанії «УКРСПЕЦЕКСПОРТ» - державне госпрозрозрахункове зовнішньоторговельне підприємство «СПЕЦТЕХНОЕКСПОРТ»;
  • Дочірнє підприємство державної компанії «УКРСПЕЦЕКСПОРТ» - державне підприємство «Спеціалізована зовнішньоторговельна фірма «ПРОГРЕС»»;
  • Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій; 
  • Міністерство з питань стратегічних галузей промисловості України;
  • Державну службу фінансового моніторингу України.
Як проходить перевірка?

НАЗК перевіряє дотримання державним органом, органом місцевого самоврядування чи підприємством  вимог Закону України «Про запобігання корупції», що включає в себе:

  • ухвалення нормативно-правових актів з питань запобігання корупції, зокрема про підготовку та виконання антикорупційних програм;
  • створення та функціонування внутрішніх і регулярних каналів повідомлення про можливі факти правопорушень, захисту викривачів тощо.
Що передбачено у разі виявлення порушень вимог закону за результатами перевірки НАЗК?

За результатами перевірки НАЗК відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”  може:

  • внести припис про усунення порушень законодавства, проведення службового розслідування, притягнення винної особи до встановленої законом юридичної відповідальності;
  • затвердити обґрунтований висновок щодо наявності ознак корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення для направлення його відповідним правоохоронним органам; 
  • звернутися до суду з підстав, передбачених Законом. Наприклад, у випадку порушення прав викривачів.
Більше про перевірки організації роботи із запобігання і виявлення корупції можна дізнатися за посиланням.

НАЗК відновлює перевірки організації роботи із запобігання і виявлення корупції: ключовий напрям — сфера оборони та безпеки
НАЗК відновлює перевірки організації роботи із запобігання і виявлення корупції: ключовий напрям — сфера оборони та безпеки

Останні новини

11.11.2025
15:52
НАЗК запрошує до обговорення підрозділів проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 роки, присвячених проблемам земельної та аграрної сфер
14:25
Результати роботи НАЗК у сфері моніторингу конфлікту інтересів за вересень–жовтень 2025 року
12:34
Ефективність фінансового контролю і цифрові антикорупційні рішення: НАЗК презентувало досвід України на засіданні RAI
10.11.2025
16:06
НАЗК презентувало дослідження корупційних ризиків під час закупівель БпЛА та засобів РЕБ
15:06
Контроль повноти заповнення декларацій: НАЗК виявило недостовірні відомості на понад 190 млн грн за 10 місяців цього року
10:25
Повідомлення про суттєві зміни у майновому стані: п’ять типових помилок, яких припускаються декларанти
07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
13:00
НАЗК сприяє впровадженню єдиних підходів до реалізації рекомендацій НАТО у сфері оборонних закупівель
03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua