НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

НАЗК внесло 4 приписи щодо врегулювання конфлікту інтересів та інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»

18.10.2019
НАЗК внесло 4 приписи щодо врегулювання конфлікту інтересів та інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»

Національне агентство з питань запобігання корупції внесло приписи про порушення вимог законодавства щодо етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів голові Харківської обласної ради Сергію Чернову, начальнику Головного управління статистики у Запорізькій області Марині Шейко, голові Аулівської селищної ради Дніпропетровської області Ігорю Драці та начальнику відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Олександрівської селищної ради Донецької області Ірині Седлецькій.

Внесено припис голові Харківської обласної ради Сергію Чернову стосовно директора обласного комунального закладу «Харківський театр для дітей та юнацтва» (далі – Театр) Андрія Гапановича, який не повідомив про наявність у нього потенційного конфлікту інтересів, зумовленого перебуванням у його підпорядкуванні близьких осіб – дружини, сина та дочки.

Національне агентство вимагає вжити заходів для врегулювання потенційного конфлікту інтересів у директора театру Андрія Гапановича, розглянути питання про проведення службового розслідування для виявлення причин та умов, що призвели до невиконання Андрієм Гапановичем вимог пункту 2 частини першої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон), та притягнення винних осіб до встановленої законом відповідальності.

Внесено припис начальнику Головного управління статистики у Запорізькій області Марині Шейко стосовно провідного спеціаліста сектору режимно-секретної роботи Головного управління статистики у Запорізької області Світлани Рудич, яка у встановлений строк не передала належні їй корпоративні права в управління іншій особі.

Національне агентство вимагає провести службове розслідування для виявлення причин та умов, що призвели до невиконання провідним спеціалістом сектору режимно-секретної роботи Головного управління статистики у Запорізької області Світланою Рудич вимог частини першої статті 36 Закону щодо запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав, та розглянути питання щодо притягнення винних осіб до встановленої законом відповідальності.

Внесено припис голові Аулівської селищної ради Дніпропетровської області Ігорю Драці стосовно заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Аулівської селищної ради Олександра Босого, який не вжив заходів щодо недопущення виникнення та не повідомив про наявність у нього потенційного конфлікту інтересів, зумовленого перебуванням у його підпорядкуванні близької особи – сина.

Національне агентство вимагає провести службове розслідування з метою виявлення причин та умов, що сприяли невиконанню заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Аулівської селищної ради Олександром Босим вимог пунктів 1, 2 частини першої статті 28 Закону, та розглянути питання щодо притягнення винних осіб до встановленої законом відповідальності.

Внесено припис начальнику відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Олександрівської селищної ради Донецької області Ірині Седлецькій стосовно директора Мирнодолинського навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти I-III ступенів – дитячий садок» Олександрівської селищної ради Донецької області  (далі – Мирнодолинський НВК) Світлани Дядюшевої, яка мала повноваження представляти інтереси Мирнодолинського НВК як відповідача за своїм позовом до Мирнодолинського НВК, що зумовило виникнення у неї потенційного конфлікту інтересів, про який вона несвоєчасно повідомила начальника відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту.

Національне агентство вимагає провести службове розслідування для виявлення причин та умов, що призвели до невиконання Світланою Дядюшевою під час виконання обов’язків директора Мирнодолинського НВК вимог пункту 2 частини першої статті 28 Закону, та розглянути питання щодо притягнення у разі встановлення винної особи до передбаченої законом відповідальності.

Нагадуємо, що приписи Національного агентства є обов’язковими до виконання. За невиконання припису керівник органу, підприємства, установи, організації несе відповідальність, передбачену статтею 188-46 КУпАП.

НАЗК внесло 4 приписи щодо врегулювання конфлікту інтересів та інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»
НАЗК внесло 4 приписи щодо врегулювання конфлікту інтересів та інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»

Останні новини

07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
13:00
НАЗК сприяє впровадженню єдиних підходів до реалізації рекомендацій НАТО у сфері оборонних закупівель
03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua