НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

НАЗК внесло приписи міністру, головам обласної та міської рад, а також направило до суду 2 протоколи щодо врегулювання конфлікту інтересів

13.06.2019
НАЗК внесло приписи міністру, головам обласної та міської рад,  а також направило до суду 2 протоколи щодо врегулювання конфлікту інтересів

Національне агентство з питань запобігання корупції на засіданні 7 червня внесло     3 приписи про порушення вимог законодавства щодо етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, інших порушень закону та прийняло рішення про направлення до суду 2 протоколів про адмінправопорушення, які стосуються недотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції» щодо врегулювання конфлікту інтересів.

Так, внесено припис Міністру юстиції України Павлу Петренку щодо усунення порушень вимог частини четвертої статті 12 Закону України «Про запобігання корупції» та надання інформації, яка запитувалась Національним агентством, проте не була надана.

Крім того, внесено припис голові Харківської обласної ради Сергію Чернову стосовно директора КЗОЗ «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Віктора Забашти, який не повідомив про наявність у нього потенційного конфлікту інтересів, зумовленого підпорядкуванням йому близької особи (сина), чим порушив вимоги пункту 2 частини першої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції».

Внесено припис міському голові Івано-Франківська, особі, яка очолює виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради, стосовно директора Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради Ігоря Максимчука, який не вжив заходів щодо зовнішнього врегулювання конфлікту інтересів у колишнього директора Івано-Франківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 21 Ольги Чопик, чим порушив вимоги частини четвертої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції».

Нагадуємо, що приписи Національного агентства є обов’язковими до виконання. За невиконання припису керівник органу, підприємства, установи, організації несе відповідальність, передбачену статтею 188-46 КУпАП.

Також складено 2 протоколи стосовно головного спеціаліста, інспектора відділу державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради Валентини Кіндракевич, яка не повідомила начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради про наявність у неї реального конфлікту інтересів під час проведення позапланової перевірки на об’єкті будівництва офісних приміщень на предмет дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання будівельних робіт, а також вчинила дії в умовах цього конфлікту, чим порушила вимоги пунктів 2 та 3 частини першої статті 28 Закону України «Про запобігання корупції».

Відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів передбачена частиною першою статті 172-7 КУпАП, а за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах такого конфлікту інтересів – частиною другою цієї статті.

НАЗК внесло приписи міністру, головам обласної та міської рад, а також направило до суду 2 протоколи щодо врегулювання конфлікту інтересів

Останні новини

07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
13:00
НАЗК сприяє впровадженню єдиних підходів до реалізації рекомендацій НАТО у сфері оборонних закупівель
03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua