НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

НАЗК затвердило аналіз проміжних фінансових звітів кандидатів на пост Президента України Петра Порошенка та Володимира Зеленського

19.04.2019

Національне агентство з питань запобігання корупції затвердило аналіз проміжних фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів кандидатів на пост Президента України, включених до виборчого бюлетеня для повторного голосування 21 квітня 2019 року з чергових виборів Президента України 31 березня 2019 року Петра Порошенка та Володимира Зеленського.

Відповідне рішення було прийняте 18 квітня на позачерговому засіданні Національного агентства.

Період звіту - з 7 по 13 квітня 2019 року.

В аналізі звіту зазначається, що протягом звітного періоду виборчий фонд кандидата на пост Президента України  Петра Порошенка було сформовано за рахунок власних коштів кандидата на пост Президента України (99 900 000,00 грн). Протягом звітного періоду повернення добровільних внесків особам не здійснювалося. Для фінансування передвиборних агітаційних заходів та матеріалів передвиборної агітації використано майже 97 млн грн., кошти виборчого фонду  було використано на цілі, передбачені Законом.

В аналізі звіту кандидата на пост Президента України Володимира Зеленського зазначається, що протягом звітного періоду його виборчий фонд сформовано виключно за рахунок коштів політичної партії  (44 597 440 грн). Протягом звітного періоду повернення добровільних внесків особам не здійснювалося. Для фінансування передвиборних агітаційних заходів та матеріалів передвиборної агітації використано 50 431 186,94 грн (були використані кошти, які надійшли з накопичувального рахунку на поточний, залишки коштів на поточному рахунку станом на початок звітного періоду та сума повернення коштів виконавцем за укладеним у попередньому звітному періоді договорі). Кошти виборчого фонду  було використано на цілі, передбачені Законом.

Фінансові звіти, що подавалися розпорядниками рахунків виборчих фондів кандидатів, перевірялися на відповідність порядку подання і повноту заповнення, відповідність звітних даних інформації, отриманої від банків, на дотримання обмежень у здійсненні внесків, зокрема щодо наявності податкового боргу в суб’єкта, який здійснює внесок (відповідно до ст. 15 ЗУ «Про політичні партії в Україні», ст. 43 ЗУ «Про вибори Президента України»).

За результатами аналізу проміжних фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів зазначених кандидатів  порушень відповідності поданих фінансових звітів інформації, отриманій від банків, не встановлено.

Зі звітами можна ознайомитись за посиланням (протидія політичній корупції, Фінансові звіти кандидатів на пост Президента України), з результатами аналізу за посиланням (протидія політичній корупції, аналіз фінансових звітів кандидатів на пост Президента України).

Нагадаємо, що аналіз фінансових звітів здійснюється Центральною виборчою комісією та Національним агентством з питань запобігання корупції і полягає у встановленні відповідності звітних даних вимогам Закону «Про вибори Президента України», своєчасності подання звітів та відповідності звітних даних інформації, отриманій від банків, у яких відкрито рахунки виборчих фондів.

Останні новини

07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
13:00
НАЗК сприяє впровадженню єдиних підходів до реалізації рекомендацій НАТО у сфері оборонних закупівель
03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua