НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
Національне Агентство з Питань Запобігання Корупці
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
Меню
...
12
98
судових справ викривачів
супровід яких здійснює НАЗК
375
антикорупційних
програм перевірено
138
антикорупційних
експертиз проведено
11119
кількість осіб внесених
до реєстру корупціонерів
Запобігання та протидія корупції

Чи повинні партії звітувати про витрати на свою рекламу в соціальних мережах?

Посилання скопійовано
Чи повинні партії звітувати про витрати на свою рекламу в соціальних мережах?

Усі політичні партії мають зазначати у своїх звітах інформацію про витрати на рекламу в соціальних мережах. Водночас Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) перевіряє достовірність такої інформації.

Як саме партії мають звітувати про витрати на рекламу в соціальних мережах?

  • Якщо кошти сплачено партією — така інформація відображається як платежі з рахунків політичної партії у розділі IV «Відомості про здійснення платежів з рахунків політичної партії залежно від виду рахунку».
  • Якщо кошти сплачено третіми особами — така інформація зазначається:
    • як спонсорство у випадку безоплатного отримання послуги, у розділі ІІІ «Відомості про внески на користь політичної партії, у тому числі за кордоном, залежно від виду внеску» звіту;
    • як фінансові зобов’язання у випадку, якщо партія, наприклад, на договірній основі замовила оплату реклами, але станом на кінець звітного кварталу термін сплати коштів не настав за такі послуги або партія прострочила погашення заборгованості у розділі V “Відомості про фінансові зобов’язання політичної партії залежно від особи, на користь якої їх було здійснено” звіту.

Детальніше в підпункті 7.11 розділу 7 Роз’яснень

Інформацію щодо реклами, яку партії розміщують у Facebook та Instagram, можна легко перевірити за допомогою сервісу «Бібліотека реклами Facebook».

За допомогою цього ресурсу партії самостійно ще до подання Звітів мають змогу перевірити свої відомості щодо витрат або спонсорських внесків, яку вони вказують у Звіті щодо послуг реклами розміщеної у сервісах Facebook та Instagram.

Нагадуємо, що НАЗК розробило для політичних партій роз’яснення, які допоможуть політичним партіям легко отримати відповіді на розповсюджені питання  про фінансування та подання звітності.

Посилання скопійовано
Версія для друку

Останні новини

26 Листопада 2021
НАЗК запрошує 22 особи для надання пояснень
25 Листопада 2021
Голова НАЗК Олександр Новіков обговорив особливості запобігання корупції у сфері корпоративного урядування з Віце-президентами ЄБРР Аланом Пію та Марком Боуманом
24 Листопада 2021
НАЗК презентувало перший діджитал інструмент для виявлення прихованих інтересів у посадовців
Календар новин
Календар новин
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Повернутись
контакт-центр
+38 (044) 200-06-94
працює з 9:00 до 18:00
контакт-центр
контакт-центр