НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Рік роботи НАЗК: запуск Контакт-центру

25.01.2021
Рік роботи НАЗК: запуск Контакт-центру

Без забезпечення зворотнього зв’язку з громадянами якісна робота органу влади не можлива. Саме тому в березні 2020 року запрацював Контакт-центр при НАЗК.

«Я вважаю, що серед важливих перемог НАЗК 2020 року - запуск єдиного Контакт-центру НАЗК. Раніше консолідованого каналу не було і працівники інших структурних підрозділів отримували дзвінки та звернення хаотично та з різних каналів.

Уже за місяць, після старту роботи Контакт-центру, ми отримали якісну статистику звернень. Це безумовна перемога, яка дозволить працювати з вирішенням реальних проблем, із якими стикаються суб’єкти декларування та інші громадяни», — говорить Борис Юрченко, керівник Відділу обробки звернень.

До того як приєднатися до команди НАЗК Борис Юрченко працював у компаніях Vodafone Ukraine, МТС Україна та консультував у Кабінеті Міністрів України.

Основні здобутки НАЗК за напрямом забезпечення інформування громадськості протягом року роботи нової команди:

  • Опрацьовано 26 тис. дзвінків на Контакт-центр НАЗК. З них 16 555 повідомлень за основним напрямом декларування.
  • Створено кількісну та якісну статистику звернень.
  • Змінено підхід до обробки повідомлень про корупцію. Тепер при отриманні інформації про можливі корупційні дії, експерти Контакт-центру обробляють дані використовуючи чек-лист. 
Нагадуємо, що ви можете звернутися до Контакт-центру з будь-яким питанням, яке відноситься до компетенції НАЗК. Зокрема для отримання роз’яснення щодо декларування. Телефон Контакт-центру: +380(44) 200-06-94.

У 2021 році Відділ обробки звернень працюватиме над впровадженням повноцінної CRM-системи для роботи зі зверненнями та створенням другої лінії обслуговування.

 

Рік роботи НАЗК: запуск Контакт-центру

Останні новини

21.11.2025
17:15
НАЗК запрошує до обговорення підрозділу проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 рр. щодо законності і прозорості політичних фінансів
17:00
НАЗК запрошує до обговорення підрозділу проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 роки, присвячених проблемі оподаткування
11:21
НАЗК продовжує службову перевірку в межах справи «Енергоатому»
20.11.2025
15:43
Повні перевірки декларацій: скеровано до суду справу стосовно експосадовця ДМС за недостовірне декларування на понад 83 млн грн
10:00
Цивільна конфіскація: ВАКС стягнув понад 8,6 млн грн з київського поліцейського за матеріалами НАЗК і САП
19.11.2025
12:36
Понад 130 політичних партій не подали звіти за ІІІ квартал 2025 року
11:30
Відновлення, публічні закупівлі, фортифікації та гуманітарна допомога: найвразливіші до корупції сфери на Сумщині
17.11.2025
17:44
Повні перевірки декларацій у жовтні: НАЗК виявило порушення на майже 430 млн грн
17:37
ОЕСР оцінила прогрес України у забезпеченні незалежності судової влади: деталі звіту
14.11.2025
16:48
Аудит НАЗК: позиція щодо майбутнього аудиту та виконання рекомендацій попереднього
13.11.2025
17:13
У Реєстрі прозорості НАЗК зареєструвалися перші 100 лобістів
12:41
Відкрито нові вакансії в НАЗК: конфлікт інтересів, представництво в судах, розгляд звернень та комунікації (SMM)
12:20
Запрошуємо ІТ-компанії до обговорення розробки техніко-економічного обґрунтування для створення резервного центру обробки даних
12.11.2025
17:45
НАЗК затвердило Порядок проведення моніторингу здійснення лобіювання
11.11.2025
15:52
НАЗК запрошує до обговорення підрозділів проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 роки, присвячених проблемам земельної та аграрної сфер
14:25
Результати роботи НАЗК у сфері моніторингу конфлікту інтересів за вересень–жовтень 2025 року
12:34
Ефективність фінансового контролю і цифрові антикорупційні рішення: НАЗК презентувало досвід України на засіданні RAI
10.11.2025
16:06
НАЗК презентувало дослідження корупційних ризиків під час закупівель БпЛА та засобів РЕБ
15:06
Контроль повноти заповнення декларацій: НАЗК виявило недостовірні відомості на понад 190 млн грн за 10 місяців цього року
10:25
Повідомлення про суттєві зміни у майновому стані: п’ять типових помилок, яких припускаються декларанти
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua