НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Рік роботи НАЗК: запуск Контакт-центру

25.01.2021
Рік роботи НАЗК: запуск Контакт-центру

Без забезпечення зворотнього зв’язку з громадянами якісна робота органу влади не можлива. Саме тому в березні 2020 року запрацював Контакт-центр при НАЗК.

«Я вважаю, що серед важливих перемог НАЗК 2020 року - запуск єдиного Контакт-центру НАЗК. Раніше консолідованого каналу не було і працівники інших структурних підрозділів отримували дзвінки та звернення хаотично та з різних каналів.

Уже за місяць, після старту роботи Контакт-центру, ми отримали якісну статистику звернень. Це безумовна перемога, яка дозволить працювати з вирішенням реальних проблем, із якими стикаються суб’єкти декларування та інші громадяни», — говорить Борис Юрченко, керівник Відділу обробки звернень.

До того як приєднатися до команди НАЗК Борис Юрченко працював у компаніях Vodafone Ukraine, МТС Україна та консультував у Кабінеті Міністрів України.

Основні здобутки НАЗК за напрямом забезпечення інформування громадськості протягом року роботи нової команди:

  • Опрацьовано 26 тис. дзвінків на Контакт-центр НАЗК. З них 16 555 повідомлень за основним напрямом декларування.
  • Створено кількісну та якісну статистику звернень.
  • Змінено підхід до обробки повідомлень про корупцію. Тепер при отриманні інформації про можливі корупційні дії, експерти Контакт-центру обробляють дані використовуючи чек-лист. 
Нагадуємо, що ви можете звернутися до Контакт-центру з будь-яким питанням, яке відноситься до компетенції НАЗК. Зокрема для отримання роз’яснення щодо декларування. Телефон Контакт-центру: +380(44) 200-06-94.

У 2021 році Відділ обробки звернень працюватиме над впровадженням повноцінної CRM-системи для роботи зі зверненнями та створенням другої лінії обслуговування.

 

Рік роботи НАЗК: запуск Контакт-центру

Останні новини

07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
13:00
НАЗК сприяє впровадженню єдиних підходів до реалізації рекомендацій НАТО у сфері оборонних закупівель
03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua