НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Роботу яких сервісів забезпечує НАЗК для надання консультацій щодо декларування?

16.03.2021
Роботу яких сервісів забезпечує НАЗК для надання консультацій щодо декларування?

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) піклується про те, щоб антикорупційні процеси були ефективними, зручними та не обтяжливими для доброчесних публічних службовців.

Саме тому НАЗК забезпечує роботу спеціальних сервісів та інструментів, які допоможуть вам швидко заповнити декларацію. 

На сьогодні отримати роз’яснення щодо заповнення декларації можна завдяки таким сервісам НАЗК: 

  • Контакт-центр за телефоном +38(044)200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00;
  • Онлайн-роз’яснення зі зручним пошуком за ключовим словом. Ознайомитися з роз’ясненнями можна за посиланням або на сторінці Декларуйся-2021 https://deklaruy.nazk.gov.ua/
  • Технічна підтримка. Якщо у вас виникають питання під час роботи із Реєстром декларацій, ви можете заповнити спеціальну форму на сайті НАЗК або  звернутися за електронною адресою support@nazk.gov.ua.
Також нагадуємо, що отримати консультацію щодо заповнення декларації можна в уповноважених підрозділів/осіб з питань запобігання корупції в установі, де ви працюєте. Їхні контакти можна знайти в розробленій НАЗК «Мапі уповноважених»: http://bit.ly/map_anticor

 

Роботу яких сервісів забезпечує НАЗК для надання консультацій щодо декларування?
Роботу яких сервісів забезпечує НАЗК для надання консультацій щодо декларування?

Останні новини

07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
13:00
НАЗК сприяє впровадженню єдиних підходів до реалізації рекомендацій НАТО у сфері оборонних закупівель
03.11.2025
15:59
Антикорупційна просвіта: НАЗК презентувало Стратегію розвитку доброчесності в освіті на 2026–2030 роки
31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua