НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Що робити, якщо ви знайшли помилку у своїй декларації, але термін на подачу виправленої декларації вже минув?

17.03.2021
Що робити, якщо ви знайшли помилку у своїй декларації, але термін на подачу виправленої декларації вже минув?

Після перезавантаження у 2020 році Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) суттєво змінило підходи до перевірки декларацій — для нас важливо виявляти реальні порушення, а не «одруки» декларантів.

Саме для цього НАЗК створює спеціальні сервіси для надання консультацій щодо заповнення декларацій, а також постійно працює над удосконаленням Реєстру декларацій.

Навіть якщо ви допустили помилку в декларації, але її повна перевірка ще не розпочата, ви можете виправити дані таким чином:

  • Якщо ви виявили помилку в декларації впродовж 7 днів із дати подачі декларації, то можна подати виправлену декларацію (не більше 3 разів).
Для цього не потрібно звертатися до НАЗК окремо. Треба натиснути на кнопку «Подати виправлену декларацію», яка є активною впродовж відповідного строку у вашому електронному кабінеті в полі поданої декларації. Після спливу цього строку подати декларацію з достовірними відомостями (виправлену) можна лише за результатами проведеної повної перевірки декларації НАЗК. 

Зверніть увагу, що це правило стосується також декларацій за інші звітні періоди. Наприклад, якщо ви знайшли помилку у декларації за 2020 та 2019 роки, то можливість подати виправлені декларації буде лише після повної перевірки обох декларацій. 

  • Якщо термін на подачу виправленої декларації вже минув, ви можете звернутися до НАЗК через персональний електронний кабінет. Треба деталізовано описати виявлені неточності або помилки, пояснити причини зазначення недостовірних відомостей, додати підтвердні документи (за наявності). 
Проте, якщо про помилку ви дізналися вже під час повної перевірки декларації працівниками НАЗК, то ваше повідомлення через персональний кабінет не виключатиме можливості застосування заходів, передбачених у випадках внесення недостовірних відомостей. Це ж правило застосовується, якщо про помилку ви дізналися із засобів масової інформації (наприклад, після журналістського розслідування) або від третіх осіб. 

Якщо ви сумніваєтеся, як правильно внести ті чи інші дані у вашу декларацію, ви можете зателефонувати до нашого Контакт-центру за номером (044) 200 06 94 або скористатися іншими сервісами від НАЗК.

Повний перелік сервісів можна знайти за посиланням: https://bit.ly/3qPapis.

Нагадуємо, що кампанія декларування триватиме до 31 березня (включно) 2021.

Що робити, якщо ви знайшли помилку у своїй декларації, але термін на подачу виправленої декларації вже минув?
Що робити, якщо ви знайшли помилку у своїй декларації, але термін на подачу виправленої декларації вже минув?

Останні новини

04.02.2025
16:30
Реформа медико-соціальної експертизи: роз’яснення про декларування для членів експертних команд
03.02.2025
15:15
Підтримка викривачів у суспільстві досягла історичного максимуму: дані дослідження
14:30
Результати роботи НАЗК у 2024 році: антикорупційна політика
31.01.2025
15:30
Результати роботи НАЗК за 2024 рік: неподання або несвоєчасне подання декларацій
30.01.2025
17:30
Бізнес проявив рекордну активність у повідомленні про корупцію минулого року: результати опитування
16:51
Результати роботи НАЗК за 2024 рік: спеціальні перевірки публічних службовців
15:15
Кампанія декларування-2024: для кого відтерміновано обов’язок подачі декларацій
29.01.2025
16:03
Перевірка організації роботи щодо запобігання корупції у Полтавській міськраді: непрацюючий антикорупційний підрозділ та ризики в закупівлях
11:30
Результати роботи НАЗК за 2024 рік: контакт-центр прийняв 50,5 тис. дзвінків та 23 тис. емейлів, а відділи роз’яснень опрацювали майже 3 тис. листів
28.01.2025
12:22
Результати проведення повних перевірок декларацій за 2024 рік: у кожній другій із перевірених декларацій виявлено ознаки недостовірних відомостей
27.01.2025
17:30
Результати роботи НАЗК за 2024 рік: розбудова доброчесності у секторі безпеки та оборони
24.01.2025
15:45
Колишньому митнику з Львівщини повідомили про підозру за матеріалами НАЗК
15:38
Українці стали активніше повідомляти про корупцію: НАЗК презентувало дослідження «Корупція в Україні 2024: розуміння, сприйняття, поширеність»
22.01.2025
16:00
Цивільна конфіскація: 2 млн грн начальника відділу з питань нотаріату у Закарпатській області можуть стягнути в дохід держави за матеріалами НАЗК
13:45
Анонс НАЗК представить результати соціологічного дослідження «Корупція в Україні 2024: розуміння, сприйняття, поширеність»
12:30
Результати роботи НАЗК за 2024 рік: просвітницькі проєкти для публічних службовців, освітян і молоді
10:48
Надровидобування та публічні закупівлі, зокрема, в сфері освіти - заступник Голови НАЗК розповів про найвразливіші до корупції сфери на Кіровоградщині
21.01.2025
16:55
Результати роботи НАЗК за 2024 рік: формування доброчесності політичних фінансів
16:12
Контакт-центр НАЗК тимчасово не приймає дзвінки. Оновлення: з 16:45 телефонну лінію відновлено
14:58
Технічні аспекти декларування — перевірка терміну дії КЕП, зміна особистих даних, поштової скриньки та номеру телефону
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua