Після перезавантаження у 2020 році Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) суттєво змінило підходи до перевірки декларацій — для нас важливо виявляти реальні порушення, а не «одруки» декларантів.
Саме для цього НАЗК створює спеціальні сервіси для надання консультацій щодо заповнення декларацій, а також постійно працює над удосконаленням Реєстру декларацій.
Навіть якщо ви допустили помилку в декларації, але її повна перевірка ще не розпочата, ви можете виправити дані таким чином:
- Якщо ви виявили помилку в декларації впродовж 7 днів із дати подачі декларації, то можна подати виправлену декларацію (не більше 3 разів).
Зверніть увагу, що це правило стосується також декларацій за інші звітні періоди. Наприклад, якщо ви знайшли помилку у декларації за 2020 та 2019 роки, то можливість подати виправлені декларації буде лише після повної перевірки обох декларацій.
- Якщо термін на подачу виправленої декларації вже минув, ви можете звернутися до НАЗК через персональний електронний кабінет. Треба деталізовано описати виявлені неточності або помилки, пояснити причини зазначення недостовірних відомостей, додати підтвердні документи (за наявності).
Якщо ви сумніваєтеся, як правильно внести ті чи інші дані у вашу декларацію, ви можете зателефонувати до нашого Контакт-центру за номером (044) 200 06 94 або скористатися іншими сервісами від НАЗК.
Повний перелік сервісів можна знайти за посиланням: https://bit.ly/3qPapis.
Нагадуємо, що кампанія декларування триватиме до 31 березня (включно) 2021.