НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
Національне Агентство з Питань Запобігання Корупці
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
Меню
...
1

Що робити, якщо ви знайшли помилку у своїй декларації, але термін на подачу виправленої декларації вже минув?

Посилання скопійовано
Що робити, якщо ви знайшли помилку у своїй декларації, але термін на подачу виправленої декларації вже минув?

Після перезавантаження у 2020 році Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) суттєво змінило підходи до перевірки декларацій — для нас важливо виявляти реальні порушення, а не «одруки» декларантів.

Саме для цього НАЗК створює спеціальні сервіси для надання консультацій щодо заповнення декларацій, а також постійно працює над удосконаленням Реєстру декларацій.

Навіть якщо ви допустили помилку в декларації, але її повна перевірка ще не розпочата, ви можете виправити дані таким чином:

  • Якщо ви виявили помилку в декларації впродовж 7 днів із дати подачі декларації, то можна подати виправлену декларацію (не більше 3 разів).

Для цього не потрібно звертатися до НАЗК окремо. Треба натиснути на кнопку «Подати виправлену декларацію», яка є активною впродовж відповідного строку у вашому електронному кабінеті в полі поданої декларації. Після спливу цього строку подати декларацію з достовірними відомостями (виправлену) можна лише за результатами проведеної повної перевірки декларації НАЗК. 

Зверніть увагу, що це правило стосується також декларацій за інші звітні періоди. Наприклад, якщо ви знайшли помилку у декларації за 2020 та 2019 роки, то можливість подати виправлені декларації буде лише після повної перевірки обох декларацій. 

  • Якщо термін на подачу виправленої декларації вже минув, ви можете звернутися до НАЗК через персональний електронний кабінет. Треба деталізовано описати виявлені неточності або помилки, пояснити причини зазначення недостовірних відомостей, додати підтвердні документи (за наявності). 

Проте, якщо про помилку ви дізналися вже під час повної перевірки декларації працівниками НАЗК, то ваше повідомлення через персональний кабінет не виключатиме можливості застосування заходів, передбачених у випадках внесення недостовірних відомостей. Це ж правило застосовується, якщо про помилку ви дізналися із засобів масової інформації (наприклад, після журналістського розслідування) або від третіх осіб. 

Якщо ви сумніваєтеся, як правильно внести ті чи інші дані у вашу декларацію, ви можете зателефонувати до нашого Контакт-центру за номером (044) 200 06 94 або скористатися іншими сервісами від НАЗК.

Повний перелік сервісів можна знайти за посиланням: https://bit.ly/3qPapis.

Нагадуємо, що кампанія декларування триватиме до 31 березня (включно) 2021.

Посилання скопійовано
Версія для друку

Останні новини

20 Березня 2023
Динаміка декларування: за тиждень декларації за 2021 рік добровільно подали понад 5,5 тис. публічних службовців
20 Березня 2023
Audi без доходів та 2 млн грн у подарунок: НАЗК провело нові моніторинги
17 Березня 2023
Продовжує фінансувати бюджет московії: НАЗК внесло Yves Rocher до переліку міжнародних спонсорів війни
Календар новин
Календар новин

Archive Calendar

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Повернутись
контакт-центр
+38 (044) 200-06-94
працює з 9:00 до 18:00
контакт-центр
контакт-центр