НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
Запобігання та протидія корупції
Показники Національного агентства з 01.01.2020 р.
69
судових справ викривачів
супровід яких здійснює НАЗК
322
антикорупційних
програм перевірено
92
антикорупційних
експертиз проведено
6845
кількість осіб внесених
до реєстру корупціонерів
Детальний моніторинг діяльності

Що робити, якщо ви знайшли помилку у своїй декларації, але термін на подачу виправленої декларації вже минув?

Посилання скопійовано
Що робити, якщо ви знайшли помилку у своїй декларації, але термін на подачу виправленої декларації вже минув?

Після перезавантаження у 2020 році Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) суттєво змінило підходи до перевірки декларацій — для нас важливо виявляти реальні порушення, а не «одруки» декларантів.

Саме для цього НАЗК створює спеціальні сервіси для надання консультацій щодо заповнення декларацій, а також постійно працює над удосконаленням Реєстру декларацій.

Навіть якщо ви допустили помилку в декларації, але її повна перевірка ще не розпочата, ви можете виправити дані таким чином:

  • Якщо ви виявили помилку в декларації впродовж 7 днів із дати подачі декларації, то можна подати виправлену декларацію (не більше 3 разів).

Для цього не потрібно звертатися до НАЗК окремо. Треба натиснути на кнопку «Подати виправлену декларацію», яка є активною впродовж відповідного строку у вашому електронному кабінеті в полі поданої декларації. Після спливу цього строку подати декларацію з достовірними відомостями (виправлену) можна лише за результатами проведеної повної перевірки декларації НАЗК. 

Зверніть увагу, що це правило стосується також декларацій за інші звітні періоди. Наприклад, якщо ви знайшли помилку у декларації за 2020 та 2019 роки, то можливість подати виправлені декларації буде лише після повної перевірки обох декларацій. 

  • Якщо термін на подачу виправленої декларації вже минув, ви можете звернутися до НАЗК через персональний електронний кабінет. Треба деталізовано описати виявлені неточності або помилки, пояснити причини зазначення недостовірних відомостей, додати підтвердні документи (за наявності). 

Проте, якщо про помилку ви дізналися вже під час повної перевірки декларації працівниками НАЗК, то ваше повідомлення через персональний кабінет не виключатиме можливості застосування заходів, передбачених у випадках внесення недостовірних відомостей. Це ж правило застосовується, якщо про помилку ви дізналися із засобів масової інформації (наприклад, після журналістського розслідування) або від третіх осіб. 

Якщо ви сумніваєтеся, як правильно внести ті чи інші дані у вашу декларацію, ви можете зателефонувати до нашого Контакт-центру за номером (044) 200 06 94 або скористатися іншими сервісами від НАЗК.

Повний перелік сервісів можна знайти за посиланням: https://bit.ly/3qPapis.

Нагадуємо, що кампанія декларування триватиме до 31 березня (включно) 2021.

Посилання скопійовано
Версія для друку

Останні новини

14
22 Квітня 2021
Що робити, якщо ваш підлеглий повідомив, що у нього конфлікт інтересів? 
22 Квітня 2021
Як подати повідомлення до НАЗК про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента?
21 Квітня 2021
Маєте ідеї про покращення форми е-декларації? НАЗК збирає пропозиції 
Календар новин
Календар новин
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Повернутись
контакт-центр
+38 (044) 200-06-94
працює з 9:00 до 18:00
контакт-центр
контакт-центр
Ми використовуємо cookie-файли, щоб отримати статистику, яка допомагає нам поліпшити персоналізацію сервісу для вас. Ви можете прочитати докладніше про cookie або змінити налаштування браузера. Продовжуючи користуватися сайтом без зміни налаштувань, ви даєте згоду на використання ваших cookie.