НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Як отримати консультацію від операторів Контакт-центру НАЗК?

19.01.2021
Як отримати консультацію від операторів Контакт-центру НАЗК?

У вас виникло питання щодо заповнення декларації, і ви з певних причин не маєте можливості звернутися до вашого уповноваженого?

Тоді зробіть кілька простих дій та отримайте відповіді на всі ваші питання в Контакт-центрі НАЗК:

  • зателефонуйте за номером +38(044)200–06–94;
  • прослухайте автоматичне повідомлення; якщо ви телефонуєте з міського телефону під час прослуховування автовідповідача ваш телефонний апарат повинен працювати в тоновому режимі набору номеру. Щоби перевести телефонний апарат у тоновий режим зазвичай необхідно натиснути клавішу [*], або перевести перемикач на корпусі телефону або на слухавці в положення «Tone» (Тон);
  • оберіть між напрямками допомоги, якої ви потребуєте: натисніть «1», якщо ви маєте питання технічного характеру (наприклад, якщо не працює кваліфікований електронний підпис (КЕП) або натисніть «2», якщо ваше питання стосується заповнення декларації (наприклад, вам потрібно дізнатися, як задекларувати квартиру, у якій ви проживаєте);
  • дочекайтеся з’єднання з оператором;
  • отримайте експертну консультацію щодо питань, які стосуються декларування.
Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.

Нагадуємо, що для суб’єктів декларування також працює технічна підтримка за електронною адресою support@nazk.gov.ua.

Ознайомитися з роз’ясненнями щодо заповнення декларацій можна в розділі «База знань» вебсайту НАЗК: https://bit.ly/2LQ6QKf.

 

Як отримати консультацію від операторів Контакт-центру НАЗК?
Як отримати консультацію від операторів Контакт-центру НАЗК?

Останні новини

14.11.2025
16:48
Аудит НАЗК: позиція щодо майбутнього аудиту та виконання рекомендацій попереднього
13.11.2025
17:13
У Реєстрі прозорості НАЗК зареєструвалися перші 100 лобістів
12:41
Відкрито нові вакансії в НАЗК: конфлікт інтересів, представництво в судах, розгляд звернень та комунікації (SMM)
12:20
Запрошуємо ІТ-компанії до обговорення розробки техніко-економічного обґрунтування для створення резервного центру обробки даних
12.11.2025
17:45
НАЗК затвердило Порядок проведення моніторингу здійснення лобіювання
11.11.2025
15:52
НАЗК запрошує до обговорення підрозділів проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 роки, присвячених проблемам земельної та аграрної сфер
14:25
Результати роботи НАЗК у сфері моніторингу конфлікту інтересів за вересень–жовтень 2025 року
12:34
Ефективність фінансового контролю і цифрові антикорупційні рішення: НАЗК презентувало досвід України на засіданні RAI
10.11.2025
16:06
НАЗК презентувало дослідження корупційних ризиків під час закупівель БпЛА та засобів РЕБ
15:06
Контроль повноти заповнення декларацій: НАЗК виявило недостовірні відомості на понад 190 млн грн за 10 місяців цього року
10:25
Повідомлення про суттєві зміни у майновому стані: п’ять типових помилок, яких припускаються декларанти
07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
14:06
НАЗК презентувало дорожню карту розвитку інституту викривання на 2026 рік
05.11.2025
15:59
НАЗК представить результати аналізу судової практики притягнення до відповідальності за адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
15:00
НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за III квартал 2025 року
13:55
Звіт Єврокомісії 2025: оцінка прогресу України у сфері запобігання та боротьби з корупцією
11:44
Які декларації підлягають повній перевірці
04.11.2025
15:21
Реєстр прозорості: як зареєструватися та оновлювати інформацію про себе
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua