НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Які сервіси від НАЗК можуть допомогти декларанту?

25.03.2021
Які сервіси від НАЗК можуть допомогти декларанту?

З початку року Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) опрацювало майже 12 тис. дзвінків і понад 10 тис. повідомлень щодо технічних питань суб’єктів декларування та громадян. Найпопулярніші питання вже традиційно стосувалися декларування.

Якщо у вас також виникають питання щодо заповнення декларації, отримати роз’яснення можна завдяки таким сервісам НАЗК:

  • Онлайн-роз’яснення зі зручним пошуком за ключовим словом. Ознайомитися з роз’ясненнями можна за посиланням або на сторінці Декларуйся-2021 https://deklaruy.nazk.gov.ua/;
  • Контакт-центр за телефоном +38(044)200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00;
  • Технічна підтримка. Якщо у вас виникають питання під час роботи із Реєстром декларацій, ви можете заповнити спеціальну форму на сайті НАЗК або звернутися за електронною адресою support@nazk.gov.ua.
Також нагадуємо, що отримати консультацію щодо заповнення декларації можна в уповноважених підрозділів/осіб із питань запобігання корупції в установі, де ви працюєте. Їхні контакти можна знайти в розробленій НАЗК «Мапі уповноважених»:https://nazk.gov.ua/map/m-kyyiv/.

Які сервіси від НАЗК можуть допомогти декларанту?
Які сервіси від НАЗК можуть допомогти декларанту?

Останні новини

20.11.2025
15:43
Повні перевірки декларацій: скеровано до суду справу стосовно експосадовця ДМС за недостовірне декларування на понад 83 млн грн
10:00
Цивільна конфіскація: ВАКС стягнув понад 8,6 млн грн з київського поліцейського за матеріалами НАЗК і САП
19.11.2025
12:36
Понад 130 політичних партій не подали звіти за ІІІ квартал 2025 року
11:30
Відновлення, публічні закупівлі, фортифікації та гуманітарна допомога: найвразливіші до корупції сфери на Сумщині
17.11.2025
17:44
Повні перевірки декларацій у жовтні: НАЗК виявило порушення на майже 430 млн грн
17:37
ОЕСР оцінила прогрес України у забезпеченні незалежності судової влади: деталі звіту
14.11.2025
16:48
Аудит НАЗК: позиція щодо майбутнього аудиту та виконання рекомендацій попереднього
13.11.2025
17:13
У Реєстрі прозорості НАЗК зареєструвалися перші 100 лобістів
12:41
Відкрито нові вакансії в НАЗК: конфлікт інтересів, представництво в судах, розгляд звернень та комунікації (SMM)
12:20
Запрошуємо ІТ-компанії до обговорення розробки техніко-економічного обґрунтування для створення резервного центру обробки даних
12.11.2025
17:45
НАЗК затвердило Порядок проведення моніторингу здійснення лобіювання
11.11.2025
15:52
НАЗК запрошує до обговорення підрозділів проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 роки, присвячених проблемам земельної та аграрної сфер
14:25
Результати роботи НАЗК у сфері моніторингу конфлікту інтересів за вересень–жовтень 2025 року
12:34
Ефективність фінансового контролю і цифрові антикорупційні рішення: НАЗК презентувало досвід України на засіданні RAI
10.11.2025
16:06
НАЗК презентувало дослідження корупційних ризиків під час закупівель БпЛА та засобів РЕБ
15:06
Контроль повноти заповнення декларацій: НАЗК виявило недостовірні відомості на понад 190 млн грн за 10 місяців цього року
10:25
Повідомлення про суттєві зміни у майновому стані: п’ять типових помилок, яких припускаються декларанти
07.11.2025
12:09
Україна зміцнює засади прозорості публічних закупівель: результати пʼятого раунду моніторингу Стамбульського плану дій ОЕСР
11:25
Антикорупційна експертиза: результати НАЗК за жовтень 2025 року
06.11.2025
17:45
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо проекту наказу НАЗК «Про визнання таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 1 лютого 2019 року № 293»
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua