НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

З якими питаннями можна звернутися до Контакт-центру НАЗК?

26.01.2021
З якими питаннями можна звернутися до Контакт-центру НАЗК?

Звісно, більшість звернень, які надходять до Контакт-центру НАЗК, стосуються роз’яснень щодо декларування. У середньому наші оператори щодня консультують близько 100 осіб щодо заповнення декларацій. 

Однак, якщо ви маєте питання щодо будь-якого іншого напрямку діяльності НАЗК, ви також можете звернутися за консультацією до фахівців Контакт-центру. 

Наприклад, Контакт-центр консультує щодо:

  • фінансування та звітності політичних партій;
  • питань, що стосуються викривачів;
  • антикорупційного навчання. 
Також Контакт-центр має окрему лінію - канал для повідомлень про корупцію. Спеціалісти центру приймуть повідомлення від викривача або проконсультують до якого органу потрібно звернутись.

Крім того, ви можете дізнатися про те на якому етапі опрацювання знаходиться ваш запит на публічну інформацію.

Нагадуємо, що телефон Контакт-центру НАЗК +38(044)200–06–94. Контакт-центр працює в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.

***

Для нас важливо, щоб ви могли заповнити декларацію легко та швидко. Саме тому НАЗК забезпечує роботу спеціальних сервісів та інструментів. 

На сьогодні отримати роз’яснення щодо заповнення декларації також можна: 

  • звернувшись до уповноважених підрозділів/осіб з питань запобігання корупції у вашій установі. Їхні контакти можна знайти у розробленій НАЗК “Мапі уповноважених”: http://bit.ly/map_anticor;
  • у пошуку за ключовим словом у базі знань НАЗК за посиланням: https://bit.ly/2LQ6QKf.
Також для суб’єктів декларування працює технічна підтримка за електронною адресою support@nazk.gov.ua.

З якими питаннями можна звернутися до Контакт-центру НАЗК?

Останні новини

31.10.2025
13:56
Запрошуємо громадськість до електронних консультацій щодо внесення зміни до Положення про Громадську раду при НАЗК
11:19
Форум доброчесності громад: НАЗК презентувало нові антикорупційні інструменти для прозорого управління ресурсами на місцях
30.10.2025
15:03
Зростання викликів та незмінна чисельність: чому НАЗК потребує посилення інституційної спроможності
29.10.2025
11:45
НАЗК та EUACI розробили універсальну Методологію для оцінки доброчесності комунальних підприємств
28.10.2025
16:57
Як працює розгляд повідомлень про корупцію: чому не кожен сигнал стає основою для подальших перевірок
12:56
НАЗК запрошує взяти участь в анонімному опитуванні щодо найвразливіших напрямів діяльності Агентства та притаманних їм корупційних ризиків
10:16
МВФ та Світовий банк підтримують Україну у зміцненні антикорупційної системи: результати робочого візиту команди НАЗК до США
27.10.2025
11:11
Лобіювання: адміністративна відповідальність за незаконне здійснення та порушення законодавства в цій сфері
24.10.2025
16:40
Україна наблизилась до міжнародних стандартів доброчесності у бізнесі — результат оцінки ОЕСР
14:00
Україна та Молдова поглиблюють співпрацю у сфері запобігання корупції: НАЗК та ANI підписали меморандум про співпрацю
23.10.2025
16:46
Повні перевірки декларації: до суду скеровано обвинувальний акт стосовно депутата Житомирської міської ради
15:43
НАЗК запрошує до обговорення підрозділів проєкту Антикорупційної стратегії на 2026–2030 рр. щодо протидії корупційним правопорушенням і ефективності антикорупційних інституцій
22.10.2025
18:29
Повні перевірки декларацій: Первомайському міському голові повідомили про підозру за недостовірне декларування
16:30
Реформа МСЕК: НАЗК закликає до подальшого удосконалення процедури встановлення інвалідності
13:00
НАЗК проводить набір на три вакансії: підрозділи документообігу, HR і антикорполітики
21.10.2025
16:45
Технічні роботи в Реєстрі декларацій, Реєстрі прозорості і Порталі повідомлень викривачів: 21-22 жовтня буде обмежений доступ
10:16
«Викривачі корупції в Україні: успіхи та виклики»: запрошуємо до участі у п’ятій щорічній конференції
20.10.2025
17:32
НАЗК запрошує долучитися до Форуму доброчесності громад 2025
14:27
Антикорупційний комплаєнс – базова вимога для бізнесу, який бере участь у публічних закупівлях чи залучає іноземні інвестиції: Голова НАЗК на CSPF-2025
10:39
Чим відрізняється конфлікт інтересів під час лобіювання від конфлікту інтересів посадовця
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua