Звісно, більшість звернень, які надходять до Контакт-центру НАЗК, стосуються роз’яснень щодо декларування. У середньому наші оператори щодня консультують близько 100 осіб щодо заповнення декларацій.
Однак, якщо ви маєте питання щодо будь-якого іншого напрямку діяльності НАЗК, ви також можете звернутися за консультацією до фахівців Контакт-центру.
Наприклад, Контакт-центр консультує щодо:
- фінансування та звітності політичних партій;
- питань, що стосуються викривачів;
- антикорупційного навчання.
Крім того, ви можете дізнатися про те на якому етапі опрацювання знаходиться ваш запит на публічну інформацію.
Нагадуємо, що телефон Контакт-центру НАЗК +38(044)200–06–94. Контакт-центр працює в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.
***
Для нас важливо, щоб ви могли заповнити декларацію легко та швидко. Саме тому НАЗК забезпечує роботу спеціальних сервісів та інструментів.
На сьогодні отримати роз’яснення щодо заповнення декларації також можна:
- звернувшись до уповноважених підрозділів/осіб з питань запобігання корупції у вашій установі. Їхні контакти можна знайти у розробленій НАЗК “Мапі уповноважених”: http://bit.ly/map_anticor;
- на сторінці Офісу розбудови доброчесності: https://www.fb.com/prosvita.nazk;
- у пошуку за ключовим словом у базі знань НАЗК за посиланням: https://bit.ly/2LQ6QKf.