НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Завдяки модернізації для входу до Реєстру декларацій можна використовувати відразу декілька електронних підписів

20.01.2021
Завдяки модернізації для входу до Реєстру декларацій можна використовувати відразу декілька електронних підписів

Завдяки модернізації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (Реєстр декларацій), яку Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) забезпечило у 2020 році, суб’єктам декларування більше не потрібно витрачати додатковий час для зміни кваліфікованого електронного підпису (КЕП). 

Адже зараз можливо використовувати декілька КЕП для входу до Реєстру за умови, якщо під час формування підписів не змінювалися ідентифікаційні дані декларанта. Серед таких даних: прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків. 

Якщо ваші ідентифікаційні дані у КЕП все ж таки змінилися, для входу до Реєстру декларацій достатньо виконати кілька простих кроків:

  1. Зайдіть на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористайтеся посиланням «Я змінив свій особистий ключ». 
  2. У полі «Електронна поштова скринька, зазначена в Реєстрі», вкажіть електронну адресу, зазначену у вашому персональному електронному кабінеті та натисніть кнопку «Вислати код для відновлення».
  3. Зайдіть у поштову скриньку та знайдіть лист «Зміна кваліфікованого електронного підпису (КЕП) у Єдиному державному реєстрі декларацій». Для зміни КЕП перейдіть за посиланням. 
  4. Перейшовши за посиланням, на сторінці зміни кваліфікованого електронного підпису оберіть кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП), новий особистий ключ, зазначте пароль від нього та натисніть кнопку «Змінити кваліфікований електронний підпис (КЕП)».
Що робити якщо змінилися не лише ідентифікаційні дані у КЕП, але і електронна поштова скринька?

У такій ситуації для того, щоб отримати доступ до персонального електронного кабінету в Реєстрі, скористайтеся кнопкою «Я змінив поштову скриньку». 

Після того, як ви натиснете кнопку, необхідно зробити такі прості дії:

  1. Напишіть контактний номер телефону зазначений у вашому персональному електронному кабінеті та натисніть кнопку «Змінити Email». 
  2. Вкажіть нову електронну адресу у полі «Нова поштова скринька» та натисніть кнопку «Змінити Email». 
  3. Зайдіть у поштову скриньку та знайдіть лист «Зміна електронної пошти у Єдиному державному реєстрі декларацій». Для зміни електронної пошти перейдіть за посиланням. 
  4. Перейшовши за посиланням, на сторінці зміни електронної поштової скриньки оберіть КНЕДП, особистий ключ, зазначте пароль від нього та натисніть кнопку «Змінити Email». 
Що робити, якщо після зміни КЕП при вході до Реєстру виникає помилка?

  • Помилка 24 — «Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений) (24)»
Потрібно перевірити чи правильний пароль вказаний у полі «Пароль особистого ключа».

Якщо ви втратили пароль доступу до особистого ключа, зверніться до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (https://czo.gov.ua/ca-registry) та отримайте новий КЕП. 

  • Помилка 51 - «Сертифікат не знайдено (51)»
Потрібно перевірити чи правильно ви обрали кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який вам видав кваліфікований електронний підпис (КЕП), у полі «Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг» та повторно здійснити вхід до Реєстру.

Зверніть увагу, що для коректного зчитування особистого ключа необхідно встановити на комп’ютері актуальну дату та час.

Якщо ж на екрані з’явилося повідомлення про помилку при зміні КЕП, зверніться до служби технічної підтримки НАЗК support@nazk.gov.ua.

Технічна підтримка працює з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.

 

Завдяки модернізації для входу до Реєстру декларацій можна використовувати відразу декілька електронних підписів

Останні новини

21.08.2025
17:31
НАЗК та Рахункова палата підписали меморандум про співпрацю
10:53
Спецперевірка: роль НАЗК, розбіжності в деклараціях та право на пояснення
20.08.2025
16:45
Цивільна конфіскація: понад 3 млн грн стягнуто в бюджет з посадовця Мін’юсту
15:07
НАЗК презентувало унікальний гайд для викривачів корупції у форматі коміксу
14:29
Експосадовиця Мін’юсту з Хмельниччини не задекларувала 534 тис. дол. США: НАБУ розпочало розслідування за матеріалами НАЗК
14:02
В НАЗК презентували навчально-методичні матеріали про доброчесність для освітян
19.08.2025
13:17
Запрошуємо до публічного громадського обговорення проєкту змін до Порядку проведення повної перевірки декларації
11:15
Понад 130 політичних партій не подали звіти за ІІ квартал 2025 року
18.08.2025
14:29
Моніторинг способу життя: із заступниці міністра захисту довкілля можуть стягнути у дохід держави понад 3 млн грн
12:57
До уваги медіа! Запрошуємо на презентацію гайду для викривачів корупції
15.08.2025
13:50
НАЗК виявило «прихований» подарунок у експосадовця державного оборонного підприємства від громадянина рф: НПУ повідомило про підозру у недостовірному декларуванні
10:15
Цивільна конфіскація: понад 5,6 млн грн стягнуто в бюджет з ексголови райради Рівненщини
14.08.2025
16:35
Повні перевірки декларацій: податкова зобов’язала дружину посадовця митниці Хмельниччини сплатити 309 тис. грн до бюджету
13.08.2025
17:00
Наше завдання — сформувати культуру доброчесності серед персоналу в секторі оборони: Віктор Павлущик про співпрацю НАЗК та НУОУ
11:10
Задекларовані гроші в подарунок: які порушення виявило НАЗК
12.08.2025
15:06
Розтрата бюджетних коштів на 80 млн грн: в липні правоохоронці розпочали низку проваджень за обґрунтованими висновками НАЗК
11:18
Повні перевірки декларацій: повідомлено про підозру депутатці селищної ради Харківщини за недостовірне декларування
11.08.2025
12:14
Обґрунтовані висновки і приписи: результати НАЗК в сфері конфлікту інтересів за липень
10:48
У НАЗК презентують навчальні матеріали про доброчесність для освітян
08.08.2025
16:52
НАЗК запрошує громадськість до електронних консультацій щодо Порядку здійснення моніторингу дотримання вимог законодавства з питань лобіювання
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua