НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Контакти для повідомлення про правопорушення, вчинені працівниками НАЗК

Антикорупційною програмою Національного агентства з питань запобігання корупції на 2023-2025 роки (Програма доброчесності), затвердженою наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 08.08.2023 № 173/23 визначено, що з метою виявлення порушень антикорупційного законодавства Національне агентство покладається на своїх працівників, ділових партнерів, та закликає їх якнайшвидше висловлювати занепокоєння і повідомляти про підозри, пов’язані з можливим вчиненням корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, іншого порушення Закону. Способи повідомлення:
  • письмово у вигляді повідомлення:
  • на електронну скриньку «anticor_v_nazk@nazk.gov.ua» (електронну форму, розміщену на офіційному вебсайті Національного агентства https://whistleblowers.nazk.gov.ua/#/ ;
  • анонімну поштову скриньку у холі Національного агентства;
  • у телефонному режимі через спеціальну телефонну лінію «(044) 200-08-78»;
Часто виникаючі запитання: Що таке спеціальна телефонна лінія? Спеціальна телефонна лінія — це конфіденційна та анонімна лінія як різновид внутрішнього каналу  повідомлень Національного агентства, яка доступна будь-якій особі, у будь-якому місці та у будь-який час для повідомлення про можливі правопорушення працівників Національного агентства. Хто приймає повідомлення про можливі правопорушення працівників Національного агентства на спеціальній телефонній лінії «(044) 200-08-78»? У випадку використання для повідомлення про можливі факти правопорушень працівників Національного агентства спеціальної телефонної лінії «(044) 200-08-78» повідомлення приймає представник Уповноваженого підрозділу з питань запобігання корупції. Хто може використовувати спеціальну телефонну лінію «(044) 200-08-78»? Будь-яка особа. Спеціальна телефонна лінія доступна не лише для всіх працівників Національного агентства, які бажають повідомити відомі їм факти можливих правопорушень інших працівників Національного агентства, але будь-якій іншій особі, якій відома інформація про правопорушення, вчинені працівниками Національного агентства. Коли та де доступна спеціальна телефонна лінія «(044) 200-08-78»? У будь-який момент та з будь-якого місця. Спеціальна телефонна лінія «(044) 200-08-78» доступна цілодобово, 7 днів на тиждень та 365 днів на рік. Чи є різниця між подачею повідомлення онлайн та через спеціальну телефонну лінію «(044) 200-08-78»? Ні. Всі способи подання повідомлень забезпечують конфіденційність та анонімність, а також при обранні будь-якого способу необхідно зазначити конкретні факти, які можуть бути перевірені. Коли варто скористатися спеціальною телефонною лінією «(044) 200-08-78»?
  • Якщо Ви не є працівником Національного агентства, але Вам відомі факти про можливе правопорушення, вчинене працівником Національного агентства;
  • Якщо Ви є працівником Національного агентства і Вам відомі факти про можливе правопорушення, вчинене іншим працівником Національного агентства;
  • Якщо Вам не підходять інші канали для повідомлення.
Потрібно знати Перевірку інформації, викладеної в повідомленнях, здійснює працівник Уповноваженого підрозділу, а якщо повідомлення стосується дій самого працівника Уповноваженого підрозділу – працівник, визначений вищим керівником. У разі підтвердження інформації щодо допущених порушень антикорупційного законодавства працівник Уповноваженого підрозділу надає керівнику пропозиції щодо припинення виявлених порушень, усунення їх наслідків, притягнення винних осіб до дисциплінарної відповідальності. У разі виявлення ознак кримінального або адміністративного правопорушення інформуються спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції відповідно до їх повноважень.  
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua