Про НАЗК
Доброчесність та запобігання корупції
- Про доброчесність та запобігання корупції
- Доброчесність у секторі безпеки та оборони
- Стратегічний аналіз корупційних ризиків
- Антикорупційна експертиза
- Антикорупційні програми
- Уповноважені
- Викривачі корупції
- Перевірки організації роботи
- Реєстр порушників
- Нормативно-правова база
- Стандарти доброчесності
Декларування
Запобігання політичній корупції
Антикорупційна політика
Конфлікт інтересів
Для громадян
Консультації з громадськістю

У Національному агентстві з метою надання своєчасної компетентної допомоги при реєстрації в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та надання роз’яснень щодо особливостей його функціонування організовано роботу «Технічної допомоги» (email: support@nazk.gov.ua).
Служба «Технічної допомоги» з 1 січня 2020 року опрацювала 20 тис. 563 звернення суб’єктів декларування. Зокрема, в січні – 9 тис. 876 звернень, а з 1 по 18 лютого –10 тис. 689 звернень.
Звернення по «Технічну допомогу» (e-mail: support@nazk.gov.ua) має направлятися електронним листом з персональної електронної поштової скриньки суб’єкта декларування. В листі необхідно зазначити назву або номер помилки, ПІБ та реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП). Для кожного питання необхідно формувати окремий лист.
Більше роз’яснень можна знайти на сайті НАЗК у розділі «Технічна допомога».
Більше роз’яснень – в публічному Telegram-каналі НАЗК.
