НАЗК НАЗК
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Служба технічної підтримки НАЗК надала більше 20 тисяч відповідей на звернення суб’єктів декларування

Служба технічної підтримки НАЗК надала більше 20 тисяч відповідей на звернення суб’єктів декларування

У Національному агентстві з метою надання своєчасної компетентної допомоги при реєстрації в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та надання роз’яснень щодо особливостей його функціонування організовано роботу «Технічної допомоги» (email: support@nazk.gov.ua).

Служба «Технічної допомоги» з 1 січня 2020 року опрацювала 20 тис. 563 звернення суб’єктів декларування. Зокрема, в січні – 9 тис. 876 звернень, а з 1 по 18 лютого –10 тис. 689 звернень.

Звернення по «Технічну допомогу» (e-mail: support@nazk.gov.ua) має направлятися електронним листом з персональної електронної поштової скриньки суб’єкта декларування. В листі необхідно зазначити назву або номер помилки, ПІБ та реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП). Для кожного питання необхідно формувати окремий лист.

Більше роз’яснень можна знайти на сайті НАЗК у розділі «Технічна допомога».

Більше роз’яснень – в публічному Telegram-каналі НАЗК.

Служба технічної підтримки НАЗК надала більше 20 тисяч відповідей на звернення суб’єктів декларування
Чат-бот Telegram
контакт-центр
Чат-бот Telegram
Контакти
+38 (044) 200-06-94 info@nazk.gov.ua
працює з 9:00 до 18:00
Технічна підтримка
support@nazk.gov.ua